12 Reacties

vorig jaar

Mediteren helpt echt

vorig jaar

Lig ook al weer een uur klaar wakker

vorig jaar

Ik val meestal wel in slaap met een podcast/luisterboek. Dan kan ik me daar op concentreren ipv dat ik aan van alles en nog wat ga denken en helemaal uren wakker lig(nu wel gefaald haha want het is 5u en ik zit op dit forum 😜)

vorig jaar

vorig jaar

Waar komt het door? Lig je niet lekker? Voel je je niet lekker? Lig je te piekeren? Ik zet altijd een luisterboek of podcast aan en dan val ik vaak binnen no time in slaap, mits ik comfortabel lig.

vorig jaar

Slaap je overdag? Want als ik dat ga doen kan ik 's avonds zeker niet slapen

vorig jaar

Wat mij helpt, wanneer ik echt niet kan slapen. Is een andere plek in huis zoeken om te slapen. Bijv. het logeerbed of de bank. Soms is het bed gewoon niet de plek wat dan het beste ligt. Oververmoeidheid is ook helaas niet bevorderlijk voor de nachtrust, misschien overdag iets minder hooi op je vork nemen als het kan. Anders gewoon even een lekkere kop thee zetten met eventueel honing en proberen niet te piekeren dat het niet lukt! ;)

vorig jaar

Ik heb dit ook afgelopen 1,5 week gehad en vannacht heb ik eindelijk weer eens goed geslapen! Fase denk ik?

vorig jaar

Reactie op zeepbel

Slaap je overdag? Want als ik dat ga doen kan ik 's avonds zeker niet slape ...
Nee ik rust wel maar heb een peuter van 3 ! Helaas geeft zij me geen rust haha

vorig jaar

Reactie op DCEH

Waar komt het door? Lig je niet lekker? Voel je je niet lekker? Lig je te p ...
Misschien toch wat stress! Of alles wel optijd af is
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Geen tips, zelf ook last van. Ik lees altijd voor het slapen gaan, maar in slaap komen is zooo lastig. Had dit bij m’n eerste zwangerschap ook, kwam gelukkig meer richting het einde wel goed. Vermoed dat het toch te maken heeft met combinatie te veel van jezelf vragen overdag, want in m’n verlof ging het toen een stuk beter.

vorig jaar

Super vervelend hè! Zou willen dat ik je kan helpen, maar slaap al weken niet haha