14 Reacties

vorig jaar
Ik gebruik ook gewoon een dekentje als het kouder is. Mijn zoontje is geboren in april 2022 en voor hem heb ik het niet gemist.

vorig jaar
Reactie op OMky
Na een half jaar kon ik de voetenzak niet meer gebruiken.. en we zaten na p ...
Ik heb een dochter van april 2021 en de voetenzak was nog ideaal in de winter! Dekentje kunnen ze afschoppen en een jas in een maxi Cosi is niét veilig (net zoals een winterjas in een gewone autostoel). Vandaar de keus voor de voetenzak.

vorig jaar
ik zou voor de maxicosi geen voetenzak kopen. ze zijn inderdaad vaak mega dik+warm en in de winter zet je in de auto de verwarming toch aan dus in mijn ervaring is het al snel te warm. Voor in de zomer met evt airco aan is een katoenen dekentje prima, ze kunnen het toch nog niet wegschoppen als ze zo klein zijn.
wat betreft de dekentjes voor in bed:bij sommige staat er op hoeveel TOG het dekentje is, dat vond ik altijd wel handig want dan weet je wat beter wat de combi slaapzak/kleding/dekentje etc doet. Ik zou even naar een baby zaak rijden daar weten ze dit vast!

vorig jaar
Reactie op Preggerssbaby
ik zou voor de maxicosi geen voetenzak kopen. ze zijn inderdaad vaak mega d ...
ik deed als het echt koud was het jasje wel eens achterstevoren, over het gordeltje aan. (want met gewatteerde jas in de maxi cosi is in de meeste gevallen idd niet veilig!)

vorig jaar
Reactie op McFlurry
Ik heb een dochter van april 2021 en de voetenzak was nog ideaal in de wint ...
Ja dat kan hoor.. ik heb zelf toen twee varianten gekocht. Alleen mijn zoontje groeide zo hard en hij was van februari.
Deze voetenzak is niet van wol binnen en ook wel in de avonden te gebruiken als het wat frisser is of in de maand september etc.

vorig jaar
Een voetenzak heb je tot de herfst niet nodig 😊 Heb al twee augustus kinderen en de auto is warm genoeg in de zomer, buiten ook. Ik zou een hydrofiele doek gebruiken over de beentjes als je het net te fris vindt.