14 Reacties

vorig jaar

Ik twijfel inderdaad ook over een voetenzak, maar denk niet dat nodig is, denk dat dekentje voldoende moet zijn🙈

vorig jaar

Ik wil ook graag nunki lakentje en fedde Kees slaapzak

vorig jaar

De dikke voetenzak moet je sowieso kopen, je kindje zit tot maximaal een jaar in de maxi Cosi, dus ook in de winter heb je hem nodig ;-) Ik had bij m’n dochter eerst gewoon een wiegdekentje los over haar heen in de maxi Cosi in de tijd dat het nog niet te warm of te koud was.

vorig jaar

Voetenzak doe ik niet voor de Maxicosi, heb zoiets van mooi toedekken met een dekentje en mocht het toch nodig zijn is een Voetenzak zo gekocht

vorig jaar

Reactie op McFlurry

De dikke voetenzak moet je sowieso kopen, je kindje zit tot maximaal een ja ...
Na een half jaar kon ik de voetenzak niet meer gebruiken.. en we zaten na paar maanden al in de zomer. Me zoontje was qua lengte groter dan gemiddeld

vorig jaar

Mijn zoon van april 2022 heb ik nooit in een voetenzak van de maxi cosi gehad.. Was nu ook van plan om het even aan te kijken.

vorig jaar

Ik gebruik ook gewoon een dekentje als het kouder is. Mijn zoontje is geboren in april 2022 en voor hem heb ik het niet gemist.

vorig jaar

Reactie op OMky

Na een half jaar kon ik de voetenzak niet meer gebruiken.. en we zaten na p ...
Ik heb een dochter van april 2021 en de voetenzak was nog ideaal in de winter! Dekentje kunnen ze afschoppen en een jas in een maxi Cosi is niét veilig (net zoals een winterjas in een gewone autostoel). Vandaar de keus voor de voetenzak.

vorig jaar

ik zou voor de maxicosi geen voetenzak kopen. ze zijn inderdaad vaak mega dik+warm en in de winter zet je in de auto de verwarming toch aan dus in mijn ervaring is het al snel te warm. Voor in de zomer met evt airco aan is een katoenen dekentje prima, ze kunnen het toch nog niet wegschoppen als ze zo klein zijn. wat betreft de dekentjes voor in bed:bij sommige staat er op hoeveel TOG het dekentje is, dat vond ik altijd wel handig want dan weet je wat beter wat de combi slaapzak/kleding/dekentje etc doet. Ik zou even naar een baby zaak rijden daar weten ze dit vast!

vorig jaar

Reactie op Preggerssbaby

ik zou voor de maxicosi geen voetenzak kopen. ze zijn inderdaad vaak mega d ...
ik deed als het echt koud was het jasje wel eens achterstevoren, over het gordeltje aan. (want met gewatteerde jas in de maxi cosi is in de meeste gevallen idd niet veilig!)

vorig jaar

Reactie op McFlurry

Ik heb een dochter van april 2021 en de voetenzak was nog ideaal in de wint ...
Ja dat kan hoor.. ik heb zelf toen twee varianten gekocht. Alleen mijn zoontje groeide zo hard en hij was van februari. Deze voetenzak is niet van wol binnen en ook wel in de avonden te gebruiken als het wat frisser is of in de maand september etc.
Een voetenzak heb je tot de herfst niet nodig 😊 Heb al twee augustus kinderen en de auto is warm genoeg in de zomer, buiten ook. Ik zou een hydrofiele doek gebruiken over de beentjes als je het net te fris vindt.

vorig jaar

Ons zoontje van mei 2022 heeft maar een maand of 7 in de maxi Cosi gezeten, maar toch de voetenzak best veel gebruikt! Hierna in een groter auto stoeltje gegaan en hier deed ik een dekentje over hem heen. Werkte ook prima. Is maar net wat je zelf fijn vindt 😊

vorig jaar

In bed gingen wij trouwens snel over naar alleen een lakentje of slaapzakje. Hebben geen speciale dekentjes voor de zomer gekocht