34 Reacties

vorig jaar
Zolang je niet bekend bent met een hoge bloeddruk of hier snel last van kan hebben, kan het niet veel kwaad. Het gaat zich om het zout dat in drop zit wat kan zorgen voor een hoge bloeddruk, wat dan weer slecht kan zijn voor de baby.
In mijn vorige zwangerschap had ik een lage bloeddruk en kreeg ik juist het advies meer dropjes te eten

vorig jaar
Zolang je niet bekend bent met een hoge bloeddruk of hier snel last van kan ...
Mijn bloeddruk is neutraal. Onderdruk is wel laag. Wat voor ernstige gevolgen heeft t voor de baby?

vorig jaar
Reactie op OMky
Mijn bloeddruk is neutraal. Onderdruk is wel laag. Wat voor ernstige gevolg ...
Het schijnt hetzelfde effect te hebben als cafe茂ne. Dus het aanmaken van stress hormonen. En volgens mij kan dat weer leiden tot vroeggeboorte

vorig jaar
Haha ik ken deze niet, maar lijkt me heeeerlijk! Voor de zwangerschap at ik al regelmatig dropjes, ben er gek op.
Ik leef nu op salmiak snoepjes, omdat ik echt constant misselijk ben en een vieze smaak in mijn mond heb. Ook een bloeddruk wat iets lager is, waardoor ik het prima kan nemen. Echt mijn redmiddel om op werk de dag door te komen.

vorig jaar
Reactie op Shann92
Haha ik ken deze niet, maar lijkt me heeeerlijk! Voor de zwangerschap at ik ...
Haha ik ook! Mijn zus kwam met een potje salmiak poeder aan. Heel fijn om een hapje van te nemen als ik een vieze smaak in mijn mond heb of duizelig ben.
En ik snoep normaal nooit!
Maar die zoute bommen zien er idd ook erg goed uit 馃槏 Zolang je geen zak per dag gaat eten en je bloeddruk onder controle blijft geen probleem lijkt mij?

vorig jaar
Reactie op OMky
Hahaha ooooh ik voel me zo slecht dat ik jullie op ongezonde ideeen en lust ...
Hahah we zijn allemaal verantwoordelijk genoem om onze eigen keuze te maken hahah als we het kopen en eten is dat onze eigen schuld hahah en tis met de juiste balans echt niet erg om snoep of iets te eten haha