34 Reacties

vorig jaar

Zolang je niet bekend bent met een hoge bloeddruk of hier snel last van kan hebben, kan het niet veel kwaad. Het gaat zich om het zout dat in drop zit wat kan zorgen voor een hoge bloeddruk, wat dan weer slecht kan zijn voor de baby. In mijn vorige zwangerschap had ik een lage bloeddruk en kreeg ik juist het advies meer dropjes te eten

vorig jaar

Zolang je niet bekend bent met een hoge bloeddruk of hier snel last van kan ...
Mijn bloeddruk is neutraal. Onderdruk is wel laag. Wat voor ernstige gevolgen heeft t voor de baby?

vorig jaar

Reactie op OMky

Mijn bloeddruk is neutraal. Onderdruk is wel laag. Wat voor ernstige gevolg ...
Het schijnt hetzelfde effect te hebben als cafe茂ne. Dus het aanmaken van stress hormonen. En volgens mij kan dat weer leiden tot vroeggeboorte

vorig jaar

Het water loopt me echt in de mond bij het zien van die foto 馃ぉ

vorig jaar

Haha deze heb ik echt al per zak weggegeten maar gelukkig een keurige bloeddruk

vorig jaar

Oeh, deze ken ik niet! Maar nu wil ik deze ook 馃槀

vorig jaar

Haha ik ken deze niet, maar lijkt me heeeerlijk! Voor de zwangerschap at ik al regelmatig dropjes, ben er gek op. Ik leef nu op salmiak snoepjes, omdat ik echt constant misselijk ben en een vieze smaak in mijn mond heb. Ook een bloeddruk wat iets lager is, waardoor ik het prima kan nemen. Echt mijn redmiddel om op werk de dag door te komen.

vorig jaar

Reactie op Shann92

Haha ik ken deze niet, maar lijkt me heeeerlijk! Voor de zwangerschap at ik ...
Haha ik ook! Mijn zus kwam met een potje salmiak poeder aan. Heel fijn om een hapje van te nemen als ik een vieze smaak in mijn mond heb of duizelig ben. En ik snoep normaal nooit! Maar die zoute bommen zien er idd ook erg goed uit 馃槏 Zolang je geen zak per dag gaat eten en je bloeddruk onder controle blijft geen probleem lijkt mij?

vorig jaar

Hahaha ga stuk om jullie reacties!馃槀 deze zoute bommen zijn de bommm mama鈥檚. Te lekker 馃い

vorig jaar

Ben gek op drop en dan vooral zoute drop, waar kan je deze zoute bommen kopen?

vorig jaar

Reactie op Joyce1994

Ben gek op drop en dan vooral zoute drop, waar kan je deze zoute bommen kop ...
Ik denk elke supermarkt wel zoals hoogvliet, ah, dirk. Ik heb ze van de ah!

vorig jaar

Krijg er ook opeens mega zin in馃槄

vorig jaar

Reactie op OMky

Ik denk elke supermarkt wel zoals hoogvliet, ah, dirk. Ik heb ze van de ah! ...
Haha ik ga zo maar een de AH, want de plus heeft ze hier op het dorp dus niet. 馃槄

vorig jaar

Ze zien er wel heerlijk uit 馃槺

vorig jaar

Hahaha ooooh ik voel me zo slecht dat ik jullie op ongezonde ideeen en lusten breng!馃槱

vorig jaar

Reactie op OMky

Hahaha ooooh ik voel me zo slecht dat ik jullie op ongezonde ideeen en lust ...
Hahah we zijn allemaal verantwoordelijk genoem om onze eigen keuze te maken hahah als we het kopen en eten is dat onze eigen schuld hahah en tis met de juiste balans echt niet erg om snoep of iets te eten haha

vorig jaar

Reactie op OMky

Hahaha ooooh ik voel me zo slecht dat ik jullie op ongezonde ideeen en lust ...
T erge is nog dat ik in het buitenland woon en ze dus helemaal niet kan kopen 馃槳馃槶馃槳 de opties zijn hier erg beperkt haha. dus je wordt extra bedankt 馃構馃構馃構馃様馃槈

vorig jaar

Reactie op Annem92

T erge is nog dat ik in het buitenland woon en ze dus helemaal niet kan kop ...
Bedenk me dat mn moeder volgende week komt dus deze gaat nu echt op de meeneem-lijst hahaha馃檹

vorig jaar

Reactie op Annem92

Bedenk me dat mn moeder volgende week komt dus deze gaat nu echt op de meen ...
Hahahaha beter goede lading inslaan dan!馃構馃構 ga je ook in het buitenland bevallen?

vorig jaar

Reactie op OMky

Hahahaha beter goede lading inslaan dan!馃構馃構 ga je ook in het buitenland be ...
Haha jaaa heb t al doorgeappt馃ぃ Ja馃槉woon hier nu 6 jaar en heb de 1e ook hier gekregen. Na nr2 zijn we wel van plan een keertje terug te verhuizen naar NL.