26 Reacties

2 jaar geleden
Wij hebben het bij ons eerste kindje en nu gewoon direct verteld via de telefoon. Vind het zelf niet zo nodig om dat allemaal via cadeaus en originele manieren te doen :)

2 jaar geleden
Wij hadden bij de eerste zwangerschap de boekjes opa / oma ik vind je lief gegeven. Dat is helaas een miskraam geworden. Nu weer zwanger en toen hebben we onze hond een sjaal om gedaan met baby security.

2 jaar geleden
Bij mijn eerste had ik cupcakes gemaakt met op elke een letter, en stond er "ik ben zwanger". Bij de 2e had ik mijn dochtertje een shirtje aangetrokken met "grote zus" er op

2 jaar geleden
Wij willen als morgen de echo goed is, mijn bonuszoon een trui geven waarop staat dat hij grote broer wordt, en met deze trui gaan we dan ook de familie langs 😀 nu al zin in.... maar nog even geduldig wachten tot morgen avond ♡

2 jaar geleden
Reactie op LSG91
Wij hadden bij de eerste zwangerschap de boekjes opa / oma ik vind je lief ...
Haha ook leuk. Ik had de hond een sjaaltje met big brother erop om gedaan maar m’n vriend snapte de hint niet hoor hahaha (dacht brother in de zin van maten hhaha) misschien was baby security duidelijker geweest haha Mja was ongepland dus vandaar 0,0 verwachtte of door dacht hahaha

2 jaar geleden
Ik had truien laten maken voor onze twee kindjes. Op de ene trui staat "rara wie.." en op de tweede trui staat "zijn er straks met drie". We wilden die de kindjes gewoon aantrekken en bij familiebezoek kijken wie het als eerst opvalt. Alleen moeten we nu iets anders bedenken want deze zwangerschap blijkt een tweeling🙈 ze zijn dus straks niet met 3 maar met 4 (als alles goed blijft gaan🙏)

2 jaar geleden
Met de eerste hadden we het eigenlijk gewoon verteld aan de naasten, en op FB ed hadden we een foto geplaatst van de tshirts player 1, player 2 en op de buik player 3 loading.
Deze gaan we wel iets anders aanpakken, met 2x een fotolijst met 4 vakken, 1 met mijn man, 1 van mij, 1 van onze zoon en een.. zijn we nog niet volledig over uit 😅
In ieder geval gaan we die inpakken met sinterklaas om aan beide opa's en oma's te geven.

2 jaar geleden
Reactie op Guestwhat
Ik had truien laten maken voor onze twee kindjes. Op de ene trui staat "rar ...
Wat een plezier - wij zijn straks met vier
Wij zijn enorm blij - we krijgen er twee bij

2 jaar geleden
Wij gaan het onze ouders en dochter na de 10 weken echo vertellen (als ik het zo lang vol houd) ik heb een shirtje besteld voor m'n dochter met daarop Big Sis. Die komt als het goed is volgende week binnen.

2 jaar geleden
Voor ons eerste zwangerschap gingen we een week voor het emigreren met ze na welke doelen op ons visionboard we behaald hadden en 1 ding die er op stond was een foto van beschuit met muisjes. En toen gaven we de zwangerschaps test.
Nu met mijn 2e zwangerschap wil ik het denk ik stil houden tot de baby geboren is en dan op vakantie komen met als verrassing een nieuwe baby’tje, wat denken jullie van deze manier?

2 jaar geleden
Dit is het uiteindelijk geworden. Vanmorgen erachter gekomen dat er een tweeling groeit.

2 jaar geleden
Een rompertje. Die ik zelf gemaakt heb. Met nog een echofoto erbij en misschien nog wat andere leuke dingen 😁