22 Reacties
2 jaar geleden
Via about you kan je bestellen moet je kijken naar Only Maternity lijn. Allemaal zwangerschaps kleding en fijne broeken.
2 jaar geleden
Reactie op Willemijn91
Iemand tips voor leuke betaalbare broeken voor lange vrouwen (1.80m)? 😌
Ook only maternity.
2 jaar geleden
ik heb er 1 besteld bij ASOS, een momfit 😊 was 35 euro dacht ik.
Veel zwangerschapsjeans zijn superdegelijk maar ASOS heeft een maternity lijn en vind het zelf veel hippere broeken de “gewone” zwangerschapsjeans. Zou zeker eens een kijkje nemen 😁
2 jaar geleden
Reactie op Willemijn91
Iemand tips voor leuke betaalbare broeken voor lange vrouwen (1.80m)? 😌
Ja ik ben 1.78 en heb nu een heavy rib flared van de Costes. Geen zwangerschapsbroek maar een maatje groter en daar kan ik voorlopig nog wel even in doorgroeien. Lekker hoog in de taille en de broek valt alsnog tot de grond, super lang!
2 jaar geleden
Ik heb via Vinted fijne broeken van noppies, queen mom, c&a en esprit gekocht. Tegen het einde van mijn vorige zwangerschap vond ik jurkjes trouwens veel prettiger.
2 jaar geleden
Ik lees mee! Ik zoek een broek die wel echt strak zit om m’n benen (een echte skinny) maar die niet constant afzakt. Die van HM lubberen onwijs uit en zakken af. Iemand een tip?
2 jaar geleden
Ik kan geen foto uploaden maar ik kreeg in deze app al eens de tip van Oysho leggings en broeken via Zalando. Ik heb de zwarte flared winter editie (thermo) en echt waar: de hemel. En hij zit echt mooi ook voor werk!
2 jaar geleden
Ik krijg net wat noppies binnen maar die zijn mij allemaal veeeeeel te lang! Ben 1.70. Wat een ellende die broeken
2 jaar geleden
Iemand een tip voor extra lange broeken , ik ben 1.93 en heb maat 50/52. Het is al drama om een normale broek te vinden die goed zit
2 jaar geleden
Reactie op DeniseZoetermeer
Iemand een tip voor extra lange broeken , ik ben 1.93 en heb maat 50/52. He ...
Noppies dus 😉 zie reactie terug
2 jaar geleden
Niet echt een alledaags exemplaar.. maar meer voor thuis. Maar deze zag er zo super comfy uit… en het is velours l, dus lekker warm 😍
En je krijgt nu een mooie korting.
https://www.hunkemoller.nl/zwangerschapsjoggingbroek-velours-pintuck-roze-203222.html

2 jaar geleden
En dit is geen zwangerschapsbroek maar hij valt wel mooi tot net over mijn navel en is lang genoeg met mijn 178. Mijn zwaar opgezette buik past er goed in. Het is een lekker warm stofje. Ik vind het zelf niet echt een legging.. ja het heeft het comfort van een legging maar voelt wel als een broek. De stof is dik.
https://www.cottonclub.nl/nl-nl/shop/kleding/broeken/legging-flare/348524-ZWART.html