21 Reacties

12 dagen geleden

Ik denk een 💙 maar natuurlijk allebei meer dan welkom🥰

12 dagen geleden

Ikke denk een zoontje heb al 3 dochters en ik zeg het tegen niemand wat het word voor hun een verrassing🥰

12 dagen geleden

💜allebei welkom geen idee.. maar ga het wel bekend maken. 🥰

12 dagen geleden

💛 Ik ben van plan om me te laten verrassen in juni. Hopelijk zie ik niet per ongeluk toch dingen op echo’s of word ik op termijn toch té nieuwsgierig 🤭

12 dagen geleden

💛 We laten ons verrassen. De eerste keer wisten we het ook niet. We dachten een meisje, toen was het een jongen.

12 dagen geleden

We denken beide een jongetje! Waarom weten we niet, maar een licht voorgevoel. 🩵

12 dagen geleden

Voor nu ben ik team 💛 Of ik het volhou is een tweede haha, maar ik heb een jongen en een meid dus een verrassing lijkt mij nu ook wel erg leuk!

12 dagen geleden

Ik ga naar de acupunctuur en zij zegt te kunnen voelen aan de pols, wat het geslacht is. Ze pakte m'n polsen en zei na 15 seconden: jongen! 50% kans. We gaan zien of ze gelijk heeft. Wil het wel graag weten, dan kan ik gerichter gaan shoppen. Het hoeft echt niet roze of blauw, maar als ik weet dat het een jongen wordt, blijven de jurkjes met strikjes toch in de winkel denk ik. 😉

12 dagen geleden

💛Nadat we twee keer tijdens de zwangerschap het al wisten, willen we nu graag dat het een verrassing is. Heel benieuwd of we straks 3x een jongen hebben of toch een meisje erbij 😊

12 dagen geleden

Mijn 2-jarige dochter begon vorig weekend, op de dag dat ik mijn positieve zwangerschapstest in mijn handen had, opeens over een zusje. We hebben het haar nog niet verteld dat ze een broertje of zusje krijgt. Maar blijft toch erg bijzonder dat ze opeens zelf begint over een zusje. 2 dagen later zei ze zelfs dat ze graag een zusje wil hebben, wederom was ik nergens over begonnen en kwam het puur uit haarzelf. Dus het lot heeft bepaald dat het een zusje wordt 😁.

12 dagen geleden

💙 Wij denken een jongen.. Maargoed, bij onze eerste overtuigd van een jongen en dat bleek onze lieve leuke dochter te zijn.🩷 Allebei meer dan welkom 🥰 een jongen zou een leuke aanvulling zijn en een meisje weet ik zeker dat we 'er goed in zijn .'😂

11 dagen geleden

Reactie op Evee89

Mijn 2-jarige dochter begon vorig weekend, op de dag dat ik mijn positieve ...
Nou mijn zoontje heeft precies het zelfde! Hij is bijna 3 en een jongetje uit zijn klas heeft net een broertje gekregen. Dus dacht daarom roept hij dat hij een baby wil, maar toen zei hij ineens "baby zusje, baby zusje"... dus ben heel benieuwd. 2 andere die het nu al weten zeiden ook meteen een meisje! Wie weet..🫣

11 dagen geleden

Reactie op Evee89

Mijn 2-jarige dochter begon vorig weekend, op de dag dat ik mijn positieve ...
Bizar hè! Hier roept de jongste sinds een week of vier te pas en de onpas ‘baby! Baby’ terwijl we het er logischerwijs niet met de kinderen over hebben. Overigens heb ik als kind altijd geroepen dat ik een zusje zou krijgen toen mijn moeder in verwachting was. Dat bleek bij geboorte een broertje 🙈. Ik schijn gezegd te hebben ‘dat wil ik niet, ik wil een zusje, breng maar terug’😂. Dus niet alle kinderen hebben voorspellende gaven🤭

10 dagen geleden

Mijn dochter vroeg drie weken geleden een aantal keer 'Mama waar is de baby nou?', Nu ben ik anderhalve week overtijd en geeft de berekentool 5+2 aan. Blijft gek dat zij dat die hele week lang het echt verschillende momenten heeft gevraagd (zonder dat wij er bewust mee bezig waren..). Mijn gevoel zegt meisje, waarom geen idee. Mijn man wilt het graag weten, en ik dan dus ook. 🩷

9 dagen geleden

We hebben beide (nog) geen idee. Vandaag 7+1. Meisje of jongen is beide welkom! Wachten tot aan de bevalling zou ik niet kunnen. Veel te nieuwsgierig. 🩷💙

9 dagen geleden

Ik denk een meisje, of een tweeling 😳

9 dagen geleden

Reactie op daantjemaas

Ik denk een meisje, of een tweeling 😳
Dat denk ik ook door de reactie van de verloskundige... je test wel erg vroeg positief.

9 dagen geleden

Wij denken een meisje, maar onze zoon vroeg vóór de test ineens: wanneer komt mn broertje dan??? We hebben hem nog niks verteld maar hij begint regelmatig over zn broertje.Dus ik ben benieuwd...

9 dagen geleden

Reactie op Amomb

💙 Wij denken een jongen.. Maargoed, bij onze eerste overtuigd van een jo ...
Oh dit herken ik! Een meisje erbij zou leuk zijn want dan hebben we een jongen en een meisje...maar een jongen voelt veiliger omdat we dat kennen ofzo. Beide meer dan welkom maar voel meer onzekerheid bij het idee van een meisje

9 dagen geleden

Hier sterk het gevoel dat het een meisje 🩷 wordt, ook omdat mijn zwangerschap anders voelt dan bij mijn zoontje. Maar bij mijn zoontje dacht ik ook eerst dat het een meisje zou zijn (maar hoopte toen gek genoeg op een jongetje haha)