23 Reacties

10 dagen geleden

Hiii, echt verschrikkelijk he! Wij zitten ook wel beetje in hetzelfde schuitje alleen moeten wij in April er uit aangezien de eigenaar het wilt verkopen. Ik weet ook niet in godsnaam hoe we het gaan doen, maar je komt wel sneller aan een particulier woning ik weet niet of je daar iets aan hebt

10 dagen geleden

Precies hetzelfde hier! We zijn flink aan het sparen en moeten komende zomer uit ons huur huisje in de stad. Voor nu maar om ons heen kijken voor alle dergelijke opties, toch weer huren of als het lukt zonder te veel overbieden een huisje scoren. Als je daar wil blijven kan je misschien creatief met de ruimte omgaan door een room divider van de ikea?

10 dagen geleden

Toen ik net zwanger was zei ik gelijk dat mijn meisje in een eigen bedje op haar eigen kamer moest. Ze is nu twee en slaapt nog steeds bij ons in bed 😅 tot dat jullie iets anders hebben gevonden dan toch een wiegje op jullie kamer en er van genieten dat ze zo dicht bij je is!

10 dagen geleden

Je hebt hangwiegjes, ken je die? ♡

10 dagen geleden

Reactie op GevatteFluistering598096

Hiii, echt verschrikkelijk he! Wij zitten ook wel beetje in hetzelfde schui ...
Jeetje wat kut voor jullie.. hebben jullie dan nu wel een woning in april of ook nog niet? Wel iets sneller inderdaad maar alsnog hebben we er in het afgelopen jaar op meerdere gereageerd en zijn het niet geworden. Los daarvan komen hier bijna alleen nog maar woningen van boven de 1200 euro per maand online. Dat wordt ook te gek helaas :(

10 dagen geleden

Reactie op Liiiiiiiiii

Precies hetzelfde hier! We zijn flink aan het sparen en moeten komende zome ...
Pff wat kut zeg. Vreselijk om in zo’n situatie te zitten he.. is het bij jullie ook zo belachelijk duur? Bij ons is alles met minstens 2 slaapkamers al boven de 1200 per maand aan huur..

10 dagen geleden

Reactie op dems

Toen ik net zwanger was zei ik gelijk dat mijn meisje in een eigen bedje op ...
Bedankt voor je reactie :) kan je nagaan dat ondanks je een eigen kamer had voor haar. Je er toch geen gebruik van hebt gemaakt. Geeft me wel weer wat meer motivatie en moed! Dank je wel 😘

10 dagen geleden

Reactie op MandyRoelvink

Je hebt hangwiegjes, ken je die? ♡
Nee die ken ik niet! Ik ga ze is opzoeken! Dank je wel 🩷

10 dagen geleden

Reactie op Kyla99

Nee die ken ik niet! Ik ga ze is opzoeken! Dank je wel 🩷
Briljant want je kan er makkelijk van alles onderzetter of dus ergens boven hangen ◇

10 dagen geleden

Reactie op dems

Toen ik net zwanger was zei ik gelijk dat mijn meisje in een eigen bedje op ...
Mijn oudste bleef tot haar 10e bij mij, de een-na jongste tot zijn 8e en de jongste tot hij 6 was hahaha.

10 dagen geleden

Hoi hoi! Mijn vriend en ik hebben al een zoontje van 1 jaar en toen ik zwanger werd van hem hadden we het hier ook wel even zwaar mee. Gelukkig gaat dit altijd goed! 😊 Ik vind het super fijn om hem altijd zo dicht bij te hebben. Wij zijn nu zwanger van de 2e en gelukkig hebben we wel een extra kamertje, maar die ruikt naar sigarettenrook omdat de buren binnen roken. Na een lang gedoe met onze huisbaas gaat hij hier binnenkort wat aan doen gelukkig.. Dan gaat onze oudste daar heen en kan onze kleine als die er is weer bij ons! 🥰 Ik vind dat zo ontzettend gezellig

10 dagen geleden

Wij hadden genoeg slaapkamers maar onze tweede lag ruim een jaar op onze kamer, een leuk hoekje gemaakt met een commode en plankje met wat accessoires. Super praktisch en zo fijn!

10 dagen geleden

Reactie op GevatteFluistering598096

Hiii, echt verschrikkelijk he! Wij zitten ook wel beetje in hetzelfde schui ...
Juridisch kan de eigenaar dit volgens mij niet vragen. Benader de huurcommissie in je stad!

10 dagen geleden

Reactie op Kyla99

Jeetje wat kut voor jullie.. hebben jullie dan nu wel een woning in april o ...
Ja gek voor woorden hoe duur het nu is qua huur! Wij moeten kijken hoe we het gaan doen we moeten rond 22 april uit de woning en ben rond 2 mei uitgerekend 🥴

10 dagen geleden

Hier ook geen extra kamer dus ze slaapt bij ons in de kamer in een ledikant, maar 9vd10x lekker tussen in😂

10 dagen geleden

Reactie op danae91

Juridisch kan de eigenaar dit volgens mij niet vragen. Benader de huurcommi ...
Zo’n hoge huur bedoel je? Tegenwoordig mogen ze vragen wat ze willen lijkt wel.. echt belachelijk

10 dagen geleden

Reactie op GevatteFluistering598096

Ja gek voor woorden hoe duur het nu is qua huur! Wij moeten kijken hoe we h ...
Pff dus jullie moeten eigenlijk ruim ervoor al wat anders zien te vinden. Ik hoop het zo voor jullie! Kunnen jullie eventueel wel kopen?

10 dagen geleden

Reactie op BabyD2020

Wij hadden genoeg slaapkamers maar onze tweede lag ruim een jaar op onze ka ...
Bedankt voor je reactie! 😘 het kan inderdaad dus wel. Hadden jullie dan wel een grote slaapkamer of valt dat wel mee?

10 dagen geleden

Reactie op estherm1991

Hier ook geen extra kamer dus ze slaapt bij ons in de kamer in een ledikant ...
Ahh dat is wel heel gezellig! Hebben jullie er geen last van dat je geen extra kamer hebt? En hebben jullie een erg grote kamer ?

10 dagen geleden

Reactie op MandyRoelvink

Mijn oudste bleef tot haar 10e bij mij, de een-na jongste tot zijn 8e en de ...
Hahaha dan heb ik nog even de tijd! Wel gezellig hoor :)