47 Reacties

2 dagen geleden

Reactie op desperate23

Ja stom hè? Dat je jezelf zo gek kan maken.. ik heb idd nu ook niet echt m ...
Ja als ik kijk na mijn eerste dochter met mijn ex die wel gezond geboren is, daar was ik zo bang niet…wel of geen symptomen ik riep stellig: dit kind komt er! Het zijn echt de miskraam ervaringen die dit veroorzaken helaas.. Heb jij lang van die krampen gehad? Ik van week 4-9.5

2 dagen geleden

Reactie op Toetieee

Oh precies dit heb ik ook.... daarom geven echo's ook eigenlijk alleen op d ...
Toch fijn dat veel dames onder elkaar zich zo kunnen begrijpen en invoelen :)

2 dagen geleden

Reactie op Do96

Ja als ik kijk na mijn eerste dochter met mijn ex die wel gezond geboren is ...
Nee, tot week 7/8 denk ik. Dus dat maakt het ook nog wat enger haha. Hoop dat het snel donderdag is, dan heb ik weer even een geruststelling (hoop ik!). Hoe laat mag jij morgen?

2 dagen geleden

Reactie op desperate23

Nee, tot week 7/8 denk ik. Dus dat maakt het ook nog wat enger haha. Hoop ...
Ik mag morgen om 9:45 maar meestal lopen ze ook nog een kwartier of langer uit :p zit me daar dan altijd nog wat meer op te vreten op die momenten 😂

2 dagen geleden

Reactie op Do96

Ik mag morgen om 9:45 maar meestal lopen ze ook nog een kwartier of langer ...
Ja het wachten daar is nog erger idd haha. Gelukkig mag je een beetje op tijd! Succes nog even met wachten en heel veel succes en plezier morgen! Houd me op de hoogte als je wil! 🍀

2 dagen geleden

Reactie op desperate23

Ja het wachten daar is nog erger idd haha. Gelukkig mag je een beetje op ti ...
Zal ik doen! Dankjewel 🥰 ik duim voor jouw donderdag 🥰

één dag geleden

Ik denk aan je!’

één dag geleden

Reactie op desperate23

Ik denk aan je!’
Hi Sorry dat ik zo laat reageer. We kregen niet de echo die we hoopten. We waren blijkbaar in verwachting van een tweeling en zijn er nu 1 kwijt. De ander had even een flinke dip maar pakte zich terug op. We moesten daarom hoop houden want de hartslag was daarna normaal en het kindje bewoog weer, maar ik ga nu naar de hoogste risico groep. Ik moet mij vrijwel iedere week melden en er komt weer een veel groter team bij, waarvan ook een cardioloog waarschijnlijk. Het zou hartritmestoornis kunnen zijn en dat moet wel begeleid worden.

één dag geleden

Jeetje wat heftig.. dat is idd niet wat je hoopt.. Eerst een tweeling joh, pfff. Wat een stress en zo heb je nog geen rust.. ik hoop heel erg voor jullie dat deze baby blijft plakken en goed doorgroeit. Sterkte de komende tijd. Pittig dit! 😔

één dag geleden

Reactie op desperate23

Jeetje wat heftig.. dat is idd niet wat je hoopt.. Eerst een tweeling joh ...
Dankje zo dadelijk gesprek met de genetica arts, omdat de nipt voor ons nu onbetrouwbaar is. Deze zal waarschijnlijk de afwijkingen namelijk tonen van het overleden kindje…

één dag geleden

Jeetje, succes met je gesprek zo! Heb dat idd vaker gehoord over de NIPT. Wat een molen waarin je nu terecht komt, joh! 😔

één dag geleden

Reactie op desperate23

Jeetje, succes met je gesprek zo! Heb dat idd vaker gehoord over de NIPT. W ...
Ja :(

één dag geleden

Reactie op Do96

Hi Sorry dat ik zo laat reageer. We kregen niet de echo die we hoopten. W ...
Oh wat een vreselijke berichten die je zo allemaal te horen krijgt en moet verwerken... pff... en het verlies van 1 kindje en de zorgen om de andere... Heel erg hopen dat het goed blijft gaan met dit kleintje! Succes en sterkte met alles lieve mama! ❤️

één dag geleden

Reactie op Toetieee

Oh wat een vreselijke berichten die je zo allemaal te horen krijgt en moet ...
Hi Dankjewel! Ja ik geloof er wel in dat dit kindje sterk is en bij ons zal blijven, maarja de angst is er zeker. Je vraagt je af faalde het apparaat? Want ze moesten even goed kijken de eerste keer naar het hart. De arts vroeg zich af of er miss meer tijd tussen de slagen zat waardoor het even niet goed in beeld kwam, maarja mag geen zekerheid uitspreken. Want naderhand zag je weer sterk de hartslag op 169 staan en het kindje was ook exact perfect gegroeid….en het bewoog nadat ik me moest inspannen en een fles suiker moest drinken…

één dag geleden

Reactie op Do96

Hi Dankjewel! Ja ik geloof er wel in dat dit kindje sterk is en bij ons z ...
Pff, ik hoop echt dat ze verkeerd hebben gekeken en dat alles gewoon goed is! Wanneer mag je weer voor een echo/controle?? Sterkte met alles verwerken ❤️

één dag geleden

Reactie op desperate23

Pff, ik hoop echt dat ze verkeerd hebben gekeken en dat alles gewoon goed i ...
Volgende week ergens, moet zo bloedprikken en de nieuwe afspraak ophalen. Ik moet geloof hebben, want ja het bewoog toch mooi daarna en had zo een sterke hartslag weer, zoals we gewoon zijn dus ja…hoop doet leven ❤️

één dag geleden

Reactie op Do96

Volgende week ergens, moet zo bloedprikken en de nieuwe afspraak ophalen. ...
Ik mag nu weer volgende week dinsdag om 16:20 om te zien of zoals iedere keer het hartje klopt.

één dag geleden

Reactie op Do96

Ik mag nu weer volgende week dinsdag om 16:20 om te zien of zoals iedere ke ...
Spannend. Hopelijk zien ze vanaf nu niks geks meer en gaat alles gewoon zoals het hoort. Idd hoop houden, ook al is dat soms echt wel moeilijk!! ❤️

één dag geleden

Reactie op desperate23

Spannend. Hopelijk zien ze vanaf nu niks geks meer en gaat alles gewoon zoa ...
Ja dankjewel❤️

één dag geleden

Reactie op Do96

Hi Sorry dat ik zo laat reageer. We kregen niet de echo die we hoopten. W ...
Het is niet niks wat je allemaal te horen hebt gekregen, wat heftig voor jullie. Veel sterkte de komende tijd en laten we hopen dat deze kleine goed groeit 🙏🏻