47 Reacties

één dag geleden

Reactie op VWJ

Het is niet niks wat je allemaal te horen hebt gekregen, wat heftig voor ju ...
Dankjewel❤️

één dag geleden

Reactie op Do96

Hi Sorry dat ik zo laat reageer. We kregen niet de echo die we hoopten. W ...
Jeetje ongelofelijk wat een nieuws zeg. Wat een spannend tijd voor jullie. Heel veel sterkte en ik hoop op toch goede berichten voor jullie ❤️

één dag geleden

Reactie op MK-89

Jeetje ongelofelijk wat een nieuws zeg. Wat een spannend tijd voor jullie. ...
Ja de arts had dit nog nooit gezien, hij stond voor een raadsel en dat was nog wel het hoofd gynaecologie/herhaalde miskramen poli. Ja leuk dat je je kind dan hebt zien bewegen met een sterke hartslag, maar als het eerst stil lag en ze konden niets meten dan weet je niet meer wat je moet denken……….. Dankjewel ❤️

16 uur geleden

Lieve allemaal, Wat een steun gisteren! Vandaag moest ik dan toch binnen voor een extra echo en bloedtesten. Guess what????? De echo was perfect en zo dus ook het kindje! Ze denken dat gisteren dan toch de echo apparatuur faalde of ze de verkeerde hoek hadden! Het kindje sliep nu eerst ook weer, maar omdat de gyn niet opgaf ging het praktisch dansen 😍 ze zegt: ja dit wordt een plaaggeestje! Wat een opluchting!!!

12 uur geleden

Reactie op Do96

Lieve allemaal, Wat een steun gisteren! Vandaag moest ik dan toch binnen ...
Jeetje, wat fijn dat je vandaag meteen een extra echo kon laten maken en dat daaruit alles goed bleek te zijn. Hoefde je niet nog langer in extra stress en onzekerheid te zitten. Heel fijn! Ben super blij voor je dat alles gewoon oké is nu. ❤️❤️

12 uur geleden

Reactie op desperate23

Jeetje, wat fijn dat je vandaag meteen een extra echo kon laten maken en da ...
Ja 🥰 de nipt ook maar gelijk mee laten doen, ondanks dat die onzeker zal blijven door het overleden kindje. We zullen wel zien :)

10 uur geleden

Reactie op Do96

Lieve allemaal, Wat een steun gisteren! Vandaag moest ik dan toch binnen ...
Wat ontzettend fijn voor jullie!