27 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op Hallo19
Overal word gezegd dat je het vanaf 13 weken kan zien
Ja in Zoetermeer heb je een kliniek, die kunnen vanaf 13 weken het geslacht al zien, daar betaal je dan 55 euro voor, maar of het allemaal 100% zeker is, geen idee
4 dagen geleden
Volgens mij kunnen ze het al wel zien, maar vertellen ze het bij de meeste niet omdat je het ander eventueel nog wegkan laten halen als het niet het gewenste geslacht is
4 dagen geleden
Voor ons de reden dat wij gewoon wachten tot de 20 weken echo! Het kind komt er toch niet eerder van ter wereld 😅 wij willen het risico niet nemen.. diverse verhalen gehoord waarbij het daarna toch nog anders werd.. die paar weken langer wachten, veranderd niets aan m'n zwangerschap. Zekerheid wel 🙂
4 dagen geleden
Ik heb met onze zoon de 13 weken echo gehad met 14 weken en toen was het geslacht heel duidelijk zichtbaar.
4 dagen geleden
Zou het persoonlijk pas vanaf 16 weken doen. Meer zekerheid! Bij 13 weken nog echt slecht te zien. Sws heb je nooit 100% bij geslachtsecho. Heel soms gebeurd het alsnog dat het geslacht anders is bij de geboorte, maar dat is wel echt een klein percentage waar dat bij gebeurd natuurlijk
4 dagen geleden
Nog nooit meegemaakt in mijn kring dat ze er uiteindelijk naast hebben gezeten. Bij twijfel vraagt ze hier gewoon een aantal dagen later te komen. Zelf afgelopen woensdag geweest en wij krijgen een meid😍🥰😍
4 dagen geleden
Bij de oudste werd er gezegd rond de 15/16 weken dat het wel duidelijk te zien was, toen ook een geslachtsbepaling laten doen, bij de 2e met 15 weken en bij de 3e zagen we het echt heel duidelijk bij de 13 weken dat het een jongetje was. Nu met 14+6 een geslachtsbepaling gepland
4 dagen geleden
Reactie op Lee Lee
Weet jij hoe het heet?
Ja Pretecho Little one & Zwangerschapsbeeldjes, Weteringdreef 61 in Zoetermeer
4 dagen geleden
Reactie op Suus-94
Vrienden hadden met 14/15 een geslachtsecho en zouden een jongetje krijgen. ...
Hebben wij zelf ook gehad, alleen zeiden ze bij de pretecho een meisje en bij 20 weken bleek het een jongetje te zijn, wij hadden de pret echo met 16 weken en wachten nu ook zeker tot de 20 weken, bij de 13 weken wordt er als het goed is niks gezegd over het geslacht