46 Reacties

16 dagen geleden

Hey!!! Ja zeker, m’n kleine mannetje is nu 6 maanden, die is 1,2 ongeveer strakjes! 🙄 vind het enorm spannend! Jij?

16 dagen geleden

Reactie op sak1988

Hey!!! Ja zeker, m’n kleine mannetje is nu 6 maanden, die is 1,2 ongeveer s ...
Omg ja ik oooook!!! Kan me er ook echt geen voorstelling van maken hoe ik het ga doen hahaha. Is het een bewuste keuze zo kort na elkaar?

16 dagen geleden

Reactie op estherm1991

Omg ja ik oooook!!! Kan me er ook echt geen voorstelling van maken hoe ik h ...
Nee, dat was geen bewuste keus ;) na twee meiden (10 en 7), hebben we enorm lang op de derde moeten wachten, de vierde is egt een verrassing( geef ook nog volledig borstvoeding 🤪 ). Ik denk dat het mega druk is, twee onder de twee 🤣

16 dagen geleden

Reactie op sak1988

Nee, dat was geen bewuste keus ;) na twee meiden (10 en 7), hebben we enorm ...
Haha, hier ook niet. Geef ook nog bv trouwens! Ik ben in de vervroegde overgang zeiden ze. Nog niks van gemerkt 😂

16 dagen geleden

Yes, hier een zoon van 13 maanden en die zal 22 maanden zijn als z’n broertje of zusje wordt geboren ☺️

16 dagen geleden

Reactie op estherm1991

Haha, hier ook niet. Geef ook nog bv trouwens! Ik ben in de vervroegde over ...
Ohh ook bijzonder zeg! 😂 ga je nu stoppen met bv, nu je weer zwanger bent?

16 dagen geleden

Reactie op sak1988

Ohh ook bijzonder zeg! 😂 ga je nu stoppen met bv, nu je weer zwanger bent? ...
Ik geef eigenlijk alleen nog ‘s avonds en ‘s nachts dus dat blijf ik gewoon doen! Jij dan?

16 dagen geleden

Reactie op estherm1991

Ik geef eigenlijk alleen nog ‘s avonds en ‘s nachts dus dat blijf ik gewoon ...
Oh heerlijk! Nog 6/7 keer per dag/nacht 😳 moet dus nog even aan de slag met ritmes haha

16 dagen geleden

Ik heb een zoontje die net een weekje 1 jaar is! Hij zal ongeveer 20 maanden zijn als de kleine komt 🥰 Ik geef nog borstvoeding, dus ik ga zien hoelang dat goed gaat

16 dagen geleden

Hier een dochter van 14 maanden. Wordt dus nog net aan 2 onder de 2 jaar 🤗

16 dagen geleden

Hier een dochter van 15 maanden en nu 6 weken zwanger van nummer 2. Nog net twee onder de twee mocht alles goed gaan ❤️

16 dagen geleden

Hier ook! Dochter is nu 13 maanden. Altijd geroepen dat ik dat absoluut niet wilde. Was ook niet echt de planning (in 1 keer raak 😵‍💫), maar ik kan er nu ook wel veel voordelen van zien!

15 dagen geleden

Reactie op bonnbon

Hier ook! Dochter is nu 13 maanden. Altijd geroepen dat ik dat absoluut nie ...
Haha precies mijn verhaal!! Vind je het spannend? Hier is ze nu 11 maand en ben 5w zwanger

15 dagen geleden

Hier ook! Wij hebben een zoontje van 9 maanden, die zal anderhalf zijn als nummer twee komt. Het was een grote verrassing dat ik zo snel zwanger was, want de eerste keer duurde het ruim een jaar! Ik vind het wel spannend en ben erg benieuwd hoe het straks zal gaan..

15 dagen geleden

Reactie op GwenGwen

Hier ook! Wij hebben een zoontje van 9 maanden, die zal anderhalf zijn als ...
Hier hetzelfde verhaal!! Ik begin nu gelukkig wel steeds meer aan het idee te wennen. Eerst dacht ik echt mij niet bellen hoor 😂

15 dagen geleden

Reactie op estherm1991

Haha precies mijn verhaal!! Vind je het spannend? Hier is ze nu 11 maand en ...
Was wel even slikken ja! Inmiddels wel weer aan het idee gewend. En jij?

15 dagen geleden

Reactie op GwenGwen

Hier ook! Wij hebben een zoontje van 9 maanden, die zal anderhalf zijn als ...
Hier niet zo dicht op elkaar, we hebben bewust een jaar gewacht (ik heb een spoed keizersnede gehad) en het was direct raak 🤍 was ook even schakelen.

15 dagen geleden

Voor de mama's die nog borstvoeding geven, merken jullie al verandering? Aan jezelf of bij je kleintje?

15 dagen geleden

Reactie op Fabienne94

Voor de mama's die nog borstvoeding geven, merken jullie al verandering? Aa ...
Hey! T enige wat ik merk dat het soms pijn doet/gevoelige tepels… en jij?

15 dagen geleden

Reactie op sak1988

Hey! T enige wat ik merk dat het soms pijn doet/gevoelige tepels… en jij?
Ja ik heb idd ook dat het wat gevoeliger is rondom mijn tepels. Dat was ook waaraan ik merkte dat ik zwanger was na een eerdere negatieve test 😅 Dus aan de hand van mijn gevoel week later getest en dus alsnog een positieve test.