46 Reacties

11 dagen geleden

Hi! Eerste kindje is 5 maanden en nu 6 weekjes zwanger! Ik zie t tot nu toe erg positief maar wel druk 😛

11 dagen geleden

Reactie op Sierra Cassee

Hi! Eerste kindje is 5 maanden en nu 6 weekjes zwanger! Ik zie t tot nu to ...
Wat leuk, gefeliciteerd! Hier baby van 6 maanden en 7 weken zwanger 🥰

10 dagen geleden

Hi, heb een zoon van 9 maanden dus straks weer 2 onder de 2. Dochter zal net 3 zijn, dus geen 3 onder de 3, haha. Ik moet zeggen dat ik het zwaarder had verwacht met 2 onder de 2. Zal met een derde natuurlijk wel anders zijn straks

10 dagen geleden

Wij zijn in tweestrijd hoe we het willen doen met het inrichten van de babykamer. M’n zoon heeft een kledingkast, commode en ledikant. Op zich zou ik dat allemaal kunnen laten staan en nieuwe spullen kunnen kopen voor m’n zoon. Tot wanneer hebben jullie de commode gebruikt bij jullie oudere kindje? Ik vraag me af of ik voor op de kamer van m’n zoon ook nog een commode nodig heb ☺️ Hoe doen jullie het met baby-/kinderkamers?

9 dagen geleden

Ik heb een zoon van 30 januari 2024. Heel spannend allemaal als alles goed mag gaan! Ben volgens mijn eigen berekeningen 12 juni uitgerekend.

6 dagen geleden

Mijn zoontje is nu 14 maanden & zal dus bij de geboorte. 1 jaar en 10 maanden zijn! Mijn oudste is dan net 3.5 jaar Dus 3 onder de 4 jaar dan.. zal pittig worden, maar zo leuk 🥰

6 dagen geleden

Hier ook binnenkort 2 under 2. Vraag me soms wel af waar we aan begonnen zijn. Maar scheelde zelf maar 1,5 jaar met mijn oudere zus en was altijd heel leuk. Hebben nog steeds een erg goede band. Hoop daarom nu ook op een tweede meisje 🤭

5 dagen geleden

Ik ook! Al zullen dat 'maar' 2 maanden zijn. Mijn dochter is van 24 juli 2023 en ik ben 2 juni 2025 uitgerekend

5 dagen geleden

Mijn jongste dochter is nu 13 maanden en waarschijnlijk 21 maanden als de baby geboren wordt. Wij hebben ook nog een dochter van 3, die nog geen 4 is als de baby komt

5 dagen geleden

Reactie op Flotje

Mijn jongste dochter is nu 13 maanden en waarschijnlijk 21 maanden als de b ...
Ah hebben we beetje zelfde straks 😍

5 dagen geleden

Ik heb een dochter van 3,5 jaar en een dochter van bijna 8 maand ik vind het echt spannend

5 dagen geleden

Mijn dochter is bijna 3,5 en zoontje is 10 maanden. Dus 2 onder de 2 en misschien nog net 3 onder de 4 😅 ben heel benieuwd! Lijkt mij erg leuk voor ze (later ook) dat ze zo dicht op elkaar zitten 🥰

4 dagen geleden

Mijn dochter is nu 10,5 maand, dus wordt op haar 1,5j grote zus 😇

3 dagen geleden

Reactie op Pippa2416

Ik heb een zoon van 30 januari 2024. Heel spannend allemaal als alles goed ...
Oo, hier 31 januari. Ik kijk uit naar weinig leeftijdsverschil later. Eerste jaar wordt wellicht pittig 😅

3 dagen geleden

Ik heb een dochter van oktober 2023. Straks dus ook 2 onder 2

2 dagen geleden

Reactie op Ms31

Oo, hier 31 januari. Ik kijk uit naar weinig leeftijdsverschil later. Eerst ...
Ik zie echt zo op tegen dat eerste jaar to be honest hahaha

2 dagen geleden

Jaaaa mijn meisje is van 12/9/‘24. Nu 6 weken zwanger van de 2e 🩵

2 dagen geleden

Ik heb er eentje van net een jaar. Dus een paar maandjes 2 under 2 hopelijk 🤞🏻

één dag geleden

Reactie op Poppedijn12

Jaaaa mijn meisje is van 12/9/‘24. Nu 6 weken zwanger van de 2e 🩵
Gefeliciteerd! Maar volgens mij heb je een klein typfoutje gemaakt 🙊.

één dag geleden

Dit is echt heel leuk! Gefeliciteerd 💗 . Ik had tussen de eerste 2 17 maand en vond het heerlijk. Mijn oudste was nog geen 1,5 maar vond het echt niet pittig trouwens, lees dat veel terug hier. Nam ze overal mee naartoe en de oudste weet niet beter dan dat zijn zus er is. Nu zwanger van de 4e en voor het eerst wat meer leeftijdsverschil er tussen , de jongste is dan 2,5. Voor de rest allemaal kort op elkaar, maar ook benieuwd hoe dit gaat zijn