30 Reacties

8 maanden geleden

Hier voor het gemak boven en beneden een verschoon kussen😊

8 maanden geleden

Wij hebben boven en beneden een verschoonkussen.. puur omdat het 'makkelijk' is, dan hoef ik niet steeds naar boven om te verschonen of het verschoonkussen mee te nemen. Maar ik denk niet dat het noodzakelijk is :)

8 maanden geleden

Ja dikke aanrader! Scheelt traplopen, wat ook beter is voor je bekken de eerste weken.

8 maanden geleden

Ja zeker handig!! Maar je kunt ook zo’n matje gebruiken die je meeneemt in je tas. Wij hebben die van Little Dutch. Neemt iets minder ruimte in beslag.

8 maanden geleden

Ik heb een verschoonmatje traks in mijn karretje. Ik sta snachts niet op om mijn kindje te verschonen, vooral niet in de eerste week.

8 maanden geleden

Ik heb op iedere kinderkamer 1 en beneden 1, super fijn ☺️

8 maanden geleden

Wij slapen op zolder (de baby ook) dus wij hebben 2 verschoonkussens en 2 Voedingskussens. Het enige wat ik van plan ben heen en weer te sjouwen is mijn baby haha 🥰 maar voor verschonen en voeden heb ik dus boven en beneden alles ☺️

8 maanden geleden

We hebben er ook twee, beneden in de woonkamer (ook een kleine inklapbare commode van de ikea) en op de babykamer. Met de komst van de 2e komt er miss nu wel een derde bij maar daar ga ik me in m'n verlof wel over drukvaten haha (nog 2 weekjes)

8 maanden geleden

Had het bij de eerste niet. Toen zat ik toch elke keer dat kussen mee te slepen. Nu wel een tweede gekocht voor beneden. Dus mijn advies; haal een tweede! Is echt super fijn en het geld waard

8 maanden geleden

Je kunt ook even aankijken wat je fijn vindt? Anders ben je zo bij de Hema (of je partner) of heb je online wat besteld?😄

8 maanden geleden

Ja, hier wel! Ideaal. Zeker snachts! En overdag lekker beneden. Ga daar echt niet voor naar boven naar de commode oid

8 maanden geleden

beneden doe je het gewoon op de bank toch? 🤷🏻‍♀️😂

8 maanden geleden

Ik heb boven een commode met kussen, maar verschoon net zo makkelijk op mijn/ons bed (bij een baby wel met hydrofiel eronder, bij m’n dreumes kan dat zonder) Beneden met een hydrofiel eronder op de bank/poef, of op tafel in onze versie van een Mozes mandje (lage zijkant). Wij gebruiken alles wasbaar qua luiers enz dus daar heb ik soort A beneden van en soort B boven, dus als ik de was heb opgevouwen wordt dat weer op de juiste plekken klaargelegd.

8 maanden geleden

Hier wel! Wij vonden het ideaal bij onze eerste, gaan het nu weer doen!

8 maanden geleden

Jazeker! Bij de eerste is hij enorm veel gebruikt en het is ook nu weer het plan!

8 maanden geleden

Ik had er boven en beneden een maar nu verhuisd en er was er een stuk. Dus ga nu eerst maar beginnen met alleen boven en verschoonmatje beneden. Zo bijgehaald als t niet bevalt

8 maanden geleden

Jaa wij hebben er 1 voor boven en beneden ☺️

8 maanden geleden

Ja hoor, ik had er idd eentje boven en eentje beneden liggen, vond ik erg handig zelf. Ik had echt geen zin om elke keer naar boven te lopen, en in het begin moet je nog zo vaak verschonen. Ik had ook wat extra setjes kleren beneden liggen als reserve (:

8 maanden geleden

Wij hadden er 1 en namen die gewoon mee heen en weer! Het weegt niks. Eigenlijk ging ik na 2 weken ook steeds naar boven voor de verschoningen.. al die rommel steeds beneden 😅 was ik snel klaar mee

8 maanden geleden

Wij hebben er 1 voor boven en 1 voor beneden. Gebruiken deze al sinds ons 1e kindje (in juli wordt ze 2 jaar). Vooral beneden vind ik het echt ideaal want dan hoef ik niet steeds naar boven om te verschonen. Lijkt me weer heel handig dalijk met onze baby