Spannend deze zit er voor de meesten ook al bijna aan te komen! Bij welk termijn hebben jullie hem? Ik de mijne bij precies 21 weken maar ik vraag me af of dit niet te laat is en ik het misschien toch een paar dagen eerder zal doen.
Hier 24 januari met 19+4. Bij ons ook het advies tussen de 19 en 20 weken. Mocht er namelijk toch wat afwijkingen zijn dan is er meer tijd voor de 24 weken omdat te onderzoeken
Ik dacht, dat het advies was om hem voor de 21 weken te plannen. Mochten er dan afwijkingen zijn. Dan hebben ze meer tijd voor onderzoeken en heb jij meer beslissings tijd. Misschien kun je vragen om hem een week te vervroegen. Ik heb hem zelf met 20+1. Eigenlijk zou hij een paar dagen eerder gepland zijn, maar helaas kan ik dan niet.
Het kan van week 18 tot week 21, waarbij het advies is om het in week 19 (van 19+0 t/m 19+6) te plannen. Maar zolang het gewoon binnen die periode valt is het in principe goed. Ik heb de 20 weken echo bij 19+1.
Ja ik heb hem nu bij 20+2, maar twijfel ook dat het te laat is. Maar die dag komt echt het beste uit, en dan ben ik nog jarig ook! En mijn moeder (die daarna tot aan de bevalling) in bali zit, kan er dan nog bij zijn!
Dus ik laat het op 20+2 denk ik.