193 Reacties

één maand geleden

Ik volgende week donderdag bij 19+3

één maand geleden

Ik heb hem op 3 februari met 19+3. Bij mij plannen ze hem tussen de 19 en 20 weken

één maand geleden

4 februari! Ben dan 19+1

één maand geleden

Hier 24 januari met 19+4. Bij ons ook het advies tussen de 19 en 20 weken. Mocht er namelijk toch wat afwijkingen zijn dan is er meer tijd voor de 24 weken omdat te onderzoeken

één maand geleden

Bij 19+4 staat de echo bij ons gepland. Over precies 2 weken

één maand geleden

Bij mij bij 19+5

één maand geleden

19+4 heb ik hem gepland staan

één maand geleden

Ik heb de echo op 20-1 met 19+3

één maand geleden

Ik heb m de 15e bij 20+1 ☺️

één maand geleden

Die van mij staat aanstaande maandag gepland met precies 19 weken 🤗

één maand geleden

Bij mij 20+1

één maand geleden

Ik dacht, dat het advies was om hem voor de 21 weken te plannen. Mochten er dan afwijkingen zijn. Dan hebben ze meer tijd voor onderzoeken en heb jij meer beslissings tijd. Misschien kun je vragen om hem een week te vervroegen. Ik heb hem zelf met 20+1. Eigenlijk zou hij een paar dagen eerder gepland zijn, maar helaas kan ik dan niet.

één maand geleden

Mijne bij 19.4

één maand geleden

Wij hebben hem bij 19+2 👶

één maand geleden

Het kan van week 18 tot week 21, waarbij het advies is om het in week 19 (van 19+0 t/m 19+6) te plannen. Maar zolang het gewoon binnen die periode valt is het in principe goed. Ik heb de 20 weken echo bij 19+1.

één maand geleden

Ik heb de 20-weken echo bij 19w 💕

één maand geleden

Ja ik heb hem nu bij 20+2, maar twijfel ook dat het te laat is. Maar die dag komt echt het beste uit, en dan ben ik nog jarig ook! En mijn moeder (die daarna tot aan de bevalling) in bali zit, kan er dan nog bij zijn! Dus ik laat het op 20+2 denk ik.

één maand geleden

Bij 19+2. 21 weken is idd wel laat. Zou het voor zekerheid wel even navragen?

één maand geleden

Hier 21-1 ben zelf dan 20 weken precies 🥰

één maand geleden

Ik heb hem volgende week dinsdag bij 19+1