8 Reacties

één maand geleden

Hoe snel na het testen zag je die lijnen? Want als het lang na het testen is kunnen het verdampingslijnen zijn. En als je twijfelt kan je clearblue digitaal gebruiken, dat is iig duidelijk

één maand geleden

Dit zou zeker positief kunnen zijn. Ik zou over 2 dagen opnieuw testen. Met ochtendurine

één maand geleden

Reactie op Wondert2025

Hoe snel na het testen zag je die lijnen? Want als het lang na het testen i ...
Binnen een half uur na het testen. De bovenste was gisteren gebruikt en de onderste vagere test vanochtend.

één maand geleden

Dit zijn rot testen, geven regelmatig vals positieve uitslagen. Ik zou je een andere test aanraden en opnieuw testen.

één maand geleden

Ander merk en dan ochtend urine.

één maand geleden

Reactie op essesil

Binnen een half uur na het testen. De bovenste was gisteren gebruikt en de ...
Er word wel aangeraden niet te lang na het testen te kijken kmdat het dan een indrooglijn kan zijn. Indrooglijn is vaak grijs van kleur terwijl positieve test roze of blauw is afhankelijk van de test

één maand geleden

Reactie op Wondert2025

Er word wel aangeraden niet te lang na het testen te kijken kmdat het dan e ...
Dankjewel. Ik ga morgen een andere test proberen. Hopelijk is het resultaat dan positief. 🙏🏽

één maand geleden

Reactie op essesil

Binnen een half uur na het testen. De bovenste was gisteren gebruikt en de ...
Een half uur buiten de tijd is echt te laat in het geval van CB helaas, deze geven echt snel indrogers, ook blauwe. Ik zou echt een test met roze strepen doen om te bevestigen😘 (CB testen zijn ondanks de prijs niet heel betrouwbaar, behalve de digitale dan!)