8 Reacties

23 dagen geleden

Ik ben ook 3+6 en 11 juni uitgerekend spannend allemaal ik ben heel erg verkouden verder geen kwaaltjes alleen moe

23 dagen geleden

Gefeliciteerd! Ik ben vandaag precies 4 weken, steeds meer een opgeblazen gevoel, moe en gevoelige borsten馃珷 maar voelde 4 dagen geleden nog bijna niks dus ik ben blij met alles wat ik voel haha hopelijk is het een goed teken馃馃徎

23 dagen geleden

Heeel wat leuk je hier weer te zien! Toch nog best snel zwanger geworden! 馃帀

23 dagen geleden

Goedemorgen, ik ben vandaag 3+6 en voel me goed. Heb wel een opgeblazen buik, soms wee茂g misselijk en 's avonds laat veel honger 馃ぃ. Ik ga vandaag de verloskundige bellen om een eerste afspraak te maken.

22 dagen geleden

Ik heb net een licht positieve test Ik zou volgens de app 3+4 zijn. Enorm moe en algemeen niet fit gevoel. Iets wat gekke gevoel in mijn buik. En vlagen van misselijk zijn. En minder trek in koffie.

22 dagen geleden

Ik ook 12 juni. Nu 3+6 spannend zeg! 14 oktober gelukkig al een echo maar het worden wel 2 spannender weken

21 dagen geleden

Vandaag 4 weken! Ik ben snel moe, hoofdpijn en sochtends en savonds misselijk. Veel plassen en soms wat krampjes. Nog geen gevoelige borsten!

21 dagen geleden

Wat leuk! Is het de eerste? Ik ben vandaag ook precies 4 weken. Ik heb ook weinig kwaaltjes. Ik heb gevoelige borsten en een soort druk op mijn buik, bijna de hele tijd. Ik denk dat ik morgen de verloskundige ga bellen.