154 Reacties

19 dagen geleden

Hoi!!! Oe hou op met me 😂 ben 36, 37 als de 4e komt! Hoe oud zijn jouw kids?

19 dagen geleden

Ja spannend hè! Gaan zoveel dingen door me heen. Ze zijn nu 7-5-3. En die van jou?

19 dagen geleden

Reactie op NinaLu

Ja spannend hè! Gaan zoveel dingen door me heen. Ze zijn nu 7-5-3. En die v ...
Dochters van 10 en 7, en een zoontje van zes maanden!

19 dagen geleden

Yes! Twee dochters van 12 en 11 .. ☀️☀️

19 dagen geleden

Ja! Ik ben 41! Twee kindjes van 8 en 6. Altijd wens voor 3e gehad! Het leven liep zodanig dat er een ruimte voor een 3e was maar inmiddels is er rust en ruimte. We hebben besloten er voor te gaan en nu ben ik zwanger; kan nog steeds bijna niet geloven. Wel heel erg spannend..

19 dagen geleden

Wat fijn! Ik ben 41 en zwanger van onze tweede. Mijn dochter is vandaag 3 geworden.

19 dagen geleden

Nu 37 en net voor m’n verjaardag komt als alles goed gaat de derde. Anderen zijn 3 en 5 (dan 4 en 6). Vind het ook spannend, dit is wat man betreft ook zeker de laatste dus wel echt vol van genieten ook nu 😊

19 dagen geleden

Leuk, leuk! Als alles goed mag gaan ben ik 43 als ons kleintje komt.❤️

19 dagen geleden

En mijn man is dan 32 jaar. 😎

19 dagen geleden

Wat een leuk topic! Ik ben zelf 39 jaar. Ik heb al twee jongens van 13 en 9 jaar. Ik ben heel blij en enthousiast, maar soms voel ik ook wel lichte paniek opkomen. “Gaan we dit echt nog een keer doen? Helemaal weer opnieuw?!” Daarna duw ik die gedachte weer weg en denk ik “stap voor stap, niet te ver vooruitdenken, dit is wat we wilden” Misschien zijn het de hormonen maar ik word best een beetje heen en weer geslingerd qua gevoel. Gelukkig overheerst de blijdschap en dankbaarheid ❤️

19 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Wat een leuk topic! Ik ben zelf 39 jaar. Ik heb al twee jongens van 13 en 9 ...
Hoi! Ik snap je gevoel, wij hebben heel lang gehoopt op de derde, en dacht het zelfde tijdens de zwangerschap, maar nu hij er is, klopt het. De grote zussen zijn dol op hun baby broertje, en het is soms heel praktisch!

19 dagen geleden

Reactie op sak1988

Hoi! Ik snap je gevoel, wij hebben heel lang gehoopt op de derde, en dacht ...
Heel fijn om te horen. Dankjewel 🙏

19 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Wat een leuk topic! Ik ben zelf 39 jaar. Ik heb al twee jongens van 13 en 9 ...
Oh heel erg herkenbaar! Ik heb ook echt die lichte paniek die me zo opeens kan overvallen.. Hiernaast ook wel de zorgen die meespelen; zal het kindje gezond zijn? Ik hoop dat de komende weken; 1e echo, nipt etc.. ons geruststelling gaan geven waardoor de blijdschap echt op de voorgrond kan gaan staan!

19 dagen geleden

Reactie op sak1988

Hoi! Ik snap je gevoel, wij hebben heel lang gehoopt op de derde, en dacht ...
Wat fijn zeg!

19 dagen geleden

Ik ben 39 en tegen de tijd dat ik mag bevallen 40. Dit wordt mijn eerste kindje. En heb een mk in juli gehad. Nu 3e cyclus weer een positieve test.

19 dagen geleden

Jazeker hier 37. Moeder van zoon 12 en dochter 8. Niet van plan om nog aan kids te beginnen. Maar ja nieuwe man nieuw leven en een dochter die al jaren loopt te zeuren over een broertje of zusje, dacht ik ach waarom ook niet. Nu bijna 5 weken. Wel heel spannend omdat er toch dingen worden gezegd als je ouder bent dan….. we gaan het avontuur tegemoet en wachten het af

19 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Wat een leuk topic! Ik ben zelf 39 jaar. Ik heb al twee jongens van 13 en 9 ...
Herkenning hier!!

19 dagen geleden

Spannende tijden, met veel onzekerheid en geen controle 🍀 Ondanks de zorgen (versterkt door een miskraam in mei jl), probeer ik vertrouwen te hebben. Ik ben nu 5 of 6 weken. Onregelmatige cyclus dus lastig te zeggen. Gister had ik gynaecologisch onderzoek (stond al langer gepland). De echo liet enkel een vruchtzakje zien. Verder nog niets. Ik voel me wel echt zwanger en volgens de gynaecoloog kan het nog alle kanten op! 🤞

19 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Spannende tijden, met veel onzekerheid en geen controle 🍀 Ondanks de zorge ...
Oei dat is wel spannend!!! Vermoedelijk dus een te vroege echo om wat te zien? Wanneer mag je weer terug?

19 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Oei dat is wel spannend!!! Vermoedelijk dus een te vroege echo om wat te zi ...
Ja ik denk (hoop) dat het gewoon nog te vroeg was! 12 oktober heb ik eerste afspraak met echo bij de verloskundige