279 Reacties
7 dagen geleden
Reactie op Fay-Loef
Haaa hier ook een toekomstige moeder van 38. Geheel ongepland zwanger gewor ...
Aah zo leuk!! En spannend!!
4 jaar geleden had ik dat ook verteld tegen mijn vriend toen we nog niet serieus waren dat als ik perongeluk zwanger zou raken ik het wel wil houden.
Toen zei hij gelijk dat hij ook echt de vader wil zijn. Niet heel veel later werd het serieus. Maar nu wel pas onze eerste kindje ik ben nu 39 hij 37. 🥰
7 dagen geleden
Ik wordt volgende week 40.
En al bijna 3 jaar aan het proberen voor een tweede kindje. Op mijn verjaardag de termijn echo. Hoop zo dat het deze keer goed blijft gaan en we straks in Juni een gezond kindje mogen vasthouden.
6 dagen geleden
Reactie op NinaLu
Trouwens nog een vraag, hier zijn moeders met meerdere kindjes, kan het zij ...
Nou ik heb ook dat gevoel dat ik het kindje voel. Dit is mijn 3e zwangerschap ben 11 weken en 4 dagen. Ik denk ook steeds de baby is nog zo klein dus dat kan bijna niet😊 morgen de termijn echo en dan zal ik het eens vragen 😇
6 dagen geleden
Reactie op Lisa_forum
Gefeliciteerd! Hoe was de echo?
Leuk voor je vriend dat hij nu papa mag wor ...
Hey Lisa_forum,
De pretecho was goed heel mooi je zag al echt het gezichtje 🩷💙
Morgen de termijnecho dus heel spannend!
Sorry voor mijn verlate reactie had je reactie niet eerder opgemerkt 😊
Ja heel bijzonder om weer zwanger te mogen zijn🙏🏻
6 dagen geleden
Reactie op Feline12
Zojuist uitslag gekregen; goede uitslag! Voelt nog meer als oplichting dan ...
Aan wat fijn!!! Volgende week vrijdag termijn echo. Ik vind het toch wel erg spannend allemaal ook nadat mijn eerste zwangerschap mis is gelopen bij 5 weken al.
Nu voel ik me in het algemeen ook heel goed dus vraag me soms af of ergert echt wat gebeurt 😅
6 dagen geleden
Super fijn Feline ! Dan ga je met een gerust gevoel het weekend in.
Girlygirl, t is ook spannend. Heb jij nog helemaal geen echo gehad dan?
6 dagen geleden
Reactie op Lisa_forum
Super fijn Feline ! Dan ga je met een gerust gevoel het weekend in.
Girlyg ...
7 weken. Toen wel kloppend hartje. Dat is nu 3 weken geleden. En volgende week met 11 weken weer.
4 dagen geleden
Ik werd vandaag gebeld door de verloskundige, al zijn het een paar seconde maar wat een stress! Ik had zo in mijn hoofd: Goede NIPT uitslag per mail, snel gebeld is foute boel, nu 4 dagen na de NIPT, maar ALLES IS GOED 🥳 Zelfs geen nevenbevindingen, ik was door leeftijd toch wel erg gespannen zeg! Wat een opluchting, nu kunnen we het aan iedereen vertellen 👏🏻 Zo blij 😍
4 dagen geleden
Ik ben 2 weken terug 38 geworden en ben zwanger van de 3de.zit alleen 12 jaar tussen