279 Reacties
4 dagen geleden
Ik word over 5 dagen 40, en ik ben 12 weken zwanger van m’n eerste kind. Spontaan zwanger geworden aan het einde van onze 2 maanden durende vakantie, niet gepland dus, we zijn wel erg verrast en verheugd.
4 dagen geleden
Reactie op Feline12
Gefeliciteerd! Wat bijzonder voor je kind van 12 om mee te maken! Hoe reage ...
Ja mijn kinderen weten het allebei en vinden het heel leuk.ze willen allebei ook meehelpen
4 dagen geleden
Hoi!
Hier nog een mama van 38 jaar.
Met een (stief) dochter van 12 en een eigen zoontje van 4 wordt dit ons 3e kindje en mijn 2e zwangerschap.
Wat een verschil met mijn eerste zwangerschap.. veel last van misselijkheid maar goed gelukkig niet te spugen.
Wat is het genieten om nog een keer dit nieuws te mogen brengen aan onze kinderen die het nu zo bewust mee kunnen maken!
Nu bijna 9 weken zwanger.
3 dagen geleden
Gefeliciteerd allemaal!
En Ninalu,wat fijn van de goede nipt uitslag!
Ik zit nog in de wachtstand voor de uitslag, hopelijk komt hij gauw.
Ik heb een angelsound gekocht en dacht vanochtend laat ik het eens proberen.
Het is misschien wat vroeg (11.4), maar je weet maar nooit.
En ik hoorde gewoon de 2 hartjes, vrij snel gevonden ❤️
Eentje links en eentje rechts.
Heel bijzonder. Ik heb eerst mijn eigen hartslag gezocht en die van de baby's ging veel sneller, het voelt wel als een geruststelling om ze even te horen.
3 dagen geleden
Reactie op Lisa_forum
Gefeliciteerd allemaal!
En Ninalu,wat fijn van de goede nipt uitslag!
Ik ...
Dank je wel, laat je weten als de uitslag binnen is? En wat gaaf en mooi dat je hun hartjes kan horen 😍 Ik wist helemaal niet dat dat zo kon. Kan me die geruststelling zeker voorstellen. Succes met wachten en hou ons op de hoogte 🍀🍀
2 dagen geleden
Ik ben nu 37 en 9 weken zwanger… na bijna 2 jaar proberen. Is ons eerste kindje ❤️ mijn man wordt volgend jaar 50, en als ik ga bevallen ben ik 38 …
2 dagen geleden
Wat leuk (en veel) om te lezen! Veel mooie maar ook verdrietige verhalen. Ik ben juni uitgerekend en dan wordt ik ook 40. Heb al 2 zoons van bijna 11 en 8 🥰. Afgelopen zomer een MA gehad, en afgelopen weken ook bloedverlies dus heel spannende weken gehad. Op de echo was naast een gezond kindje ook een leeg vruchtzakje te zien.
één dag geleden
Reactie op NinaLu
Dank je wel, laat je weten als de uitslag binnen is? En wat gaaf en mooi da ...
Ik heb gisteren een goede uitslag gekregen voor de nipt met nevenbevindingen.
Wat een opluchting 🥰
één dag geleden
Gefeliciteerd Ninne en Cactus!
Ninne, de eerste maanden zijn ook spannend, vooral als je een ma hebt gehad.