156 Reacties

19 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Ja ik denk (hoop) dat het gewoon nog te vroeg was! 12 oktober heb ik eerste ...
Ik hoop met je mee!! Ik ben nog maar 3 weken en 3 dagen 😂😂😂 is nadeel van een korte cyclus. Ik moet ook nog bellen voor een afspraak maar dag regel ik volgende week denk ik 🤷🏼‍♀️ Hoe voel je er bij? Ik kan me voorstellen dat het toch even veel stress geeft

19 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik hoop met je mee!! Ik ben nog maar 3 weken en 3 dagen 😂😂😂 is nadeel ...
Ja geeft zeker wel even wat stress. Maar ik lees op veel plaatsen dat je pas echt wat kunt zien vanaf 6,5 week. Dus daar houd ik me maar aan vast 😊

19 dagen geleden

Ik ben 39, kleine komt als ik 40 ben heb 2 jongens van 16 en 13 en een meisje van 2 maar vind het weer net zo spannend als bij de eerste ben nu bijna 5 weken zwanger

18 dagen geleden

Ik ben 40 jaar 2 kids (11&9) en wens voor 3de kindje. Inmiddels rond de 5 weken zwanger maar durf nog niet helemaal blij te zijn vanwege 2 miskramen het afgelopen jaar. Mocht het dit keer goed gaat dan juni uitgerekend en ben ik dan 41 jaar.

18 dagen geleden

Wij hebben al 2 jongens... maar nu miss verwachting van 2ling...... hoe doe je dat met vervoer ? Met 4 😅

18 dagen geleden

Reactie op AdembenemendeEls561019

Wij hebben al 2 jongens... maar nu miss verwachting van 2ling...... hoe doe ...
Vanwaar vermoeden van twee? Dat wordt een grotere auto met 2e achterbank 🙃

18 dagen geleden

Reactie op saartje1983

Ik ben 40 jaar 2 kids (11&9) en wens voor 3de kindje. Inmiddels rond de ...
Spannend zeg! En leuk! Ik heb ook miskraam gehad (afgelopen juli) en dat maakt het spannend maar moet zeggen dat ook leeftijd (ook 41) meespeelt; zal het allemaal goed gaan? Succes en hopelijk zorgen komende weken ervoor dat blijheid meer op de voorgrond kan komen!

18 dagen geleden

Reactie op saartje1983

Ik ben 40 jaar 2 kids (11&9) en wens voor 3de kindje. Inmiddels rond de ...
Gefeliciteerd!!! Weten je kids het al?

18 dagen geleden

Reactie op AdembenemendeEls561019

Wij hebben al 2 jongens... maar nu miss verwachting van 2ling...... hoe doe ...
En voor een “oudere” moeder is de kans op een tweeling sowieso groter. ❤️

18 dagen geleden

Reactie op Feline12

Spannend zeg! En leuk! Ik heb ook miskraam gehad (afgelopen juli) en dat ma ...
Hi Feline van harte jij ook 🎉 jaa inderdaad leeftijd speelt ook een rol alhoewel mijn zussen ook 40plus kids hebben gekregen en echt vlekkeloos verlopen. Denk een combi van leeftijd/stress/vitamine bij mij. Ja hoop het ook heel erg en dat we een voldragen zwangerschap zullen hebben en in juni iedereen gezegend is met een baby 🙏🏽🥰

18 dagen geleden

Reactie op sak1988

Gefeliciteerd!!! Weten je kids het al?
Dankjewel jij ook 🎉 Ja mijn oudste wel dat is mijn dochter en heb haar hulp nu wat vaker nodig omdat ik probeer heel voorzichtig te zijn dus vandaar dat tot nu toe alleen zij het weet en mijn partner. Jij zwanger van de 4de las ik superleuk 🥰

18 dagen geleden

39, voor het eerst zwanger. 2 bonuskinderen van 12 en 9 jaar.

17 dagen geleden

Reactie op saartje1983

Hi Feline van harte jij ook 🎉 jaa inderdaad leeftijd speelt ook een rol al ...
Helemaal mee eens, gaan we voor!

17 dagen geleden

Hier 38, zwanger van de vierde. Ik heb drie oudere dochters (11, 13 en 17)

17 dagen geleden

Reactie op Miss X

Hier 38, zwanger van de vierde. Ik heb drie oudere dochters (11, 13 en 17)
Wauw wat leuk!! Heb jij ook gedachten over dan nog een tweede kleintje? Zodat ze samen klein kunnen zijn, of denk je zo is het voorlopig wel even goed? En weleens gevoelens van “poeh! Alles weer opnieuw”? Ik worstel daar soms ineens iets mee 🤷‍♀️ hoe mooi ik het ook vind op een volgend moment 💕

16 dagen geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Wauw wat leuk!! Heb jij ook gedachten over dan nog een tweede kleintje? Zod ...
Oh Jaa die gedachte heb ik wel hoor. Niet voor een tweede. Hierna is het voor mij wel echt klaar. Ik dacht eerlijk gezegd dat ik in de overgang langzaam al was 🫣 hoewel wij altijd wel een wens voor een vierde had, had ik me er niet meer op gerekend. (Heb ik 2022 vroege miskraam gehad en in 2019 missed abortion met 16 weken) Als het ons is gegund dan mogen we in juni weer inderdaad helemaal opnieuw beginnen. Ik worstel soms ook met de gedachte. Mijn oudste is dan 18 en de jongste gaat naar de middelbare. We zijn dan basisschool af. We kregen na al die jaren iets meer vrijheid. Hele kleine dingen zoals gezamenlijk in een attractie in het pretpark. Zonder dat er eentje beneden wacht of in het 'treintje' wilt. Vakanties en reizen werd de afgelopen jaren ook anders met excursies.. Hiken, boottochten, uit eten wordt ook relaxed. Dus ja haha af en toe denk ik weleens, waar beginnen we aan 🫣

16 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Wat een leuk topic! Ik ben zelf 39 jaar. Ik heb al twee jongens van 13 en 9 ...
Hier zelfde gedachte hoor. Heb drie dochters waarvan de oudste volgend jaar 18 wordt en de jongste naar de middelbare. Anderszijds kon ik me het ook niet voorstellen dat ik het nooit meer zou meemaken en dus over misschien 10 jaar geen kids meer in huis zou hebben. 😊

16 dagen geleden

Reactie op Miss X

Hier zelfde gedachte hoor. Heb drie dochters waarvan de oudste volgend jaar ...
Heb je het al verteld aan je dochters? Heel benieuwd wat ze er van gaan vinden! En hoe staat je partner er in? Volgende week zaterdag krijg ik een echo. Als alles goed zit, willen we het die avond aan de jongens vertellen. Heel benieuwd naar hun reactie!

16 dagen geleden

Reactie op Miss X

Oh Jaa die gedachte heb ik wel hoor. Niet voor een tweede. Hierna is het vo ...
Ja echt hè! En toch duidelijk het gevoel ‘ja dit wil ik’? Ik heb het verlangen en de wetenschap hoe mooi (naast zwaar!) het is! Dus we gaan er ook echt voor, terwijl die onzekerheden er inderdaad bij zitten.

16 dagen geleden

Ik sluit me ook aan in deze groep. 42 en voor het eerst in verwachting 😇