157 Reacties

16 dagen geleden

Reactie op Bianchi0707

Ik sluit me ook aan in deze groep. 42 en voor het eerst in verwachting 😇
Aah ook iemand op latere leeftijd de eerste 🥰 Ik ben nu nog 39 maar t.z.t. 40. Voelt soms wat onwennig om door alles voor het eerst mee te maken

16 dagen geleden

Ik ben 34, telt dat ook mee😜?

16 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Aah ook iemand op latere leeftijd de eerste 🥰 Ik ben nu nog 39 maar t.z.t. ...
Oh jij ook op latere leeftijd voor de eerste keer 😊 Herken dat onwennige gevoel ook.

16 dagen geleden

Reactie op Bianchi0707

Oh jij ook op latere leeftijd voor de eerste keer 😊 Herken dat onwennige g ...
Ja!! Heel ontwenning en ik denk meer intact met hoe ik me voel dan 10 jaar geleden 😂😂😂

16 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Heb je het al verteld aan je dochters? Heel benieuwd wat ze er van gaan vin ...
Nee hier weet nog niemand het behalve mijn man uiteraard..die is helemaal enthousiast en er helemaal klaar voor. Ik ben erg huiverig om het mijn dochters al te vertellen..liefst wacht ik zelfs tot de 20weken echo. Hoewel dat eigenlijk niet haalbaar is. In 2019 was iedereen zo blij en enthousiast en kreeg ik een miskraam met 16 weken. Dat was voor iedereen zo'n moeilijke periode dat ik voorzichtig ben met vertellen. Ik durf het nog niet zo goed.

16 dagen geleden

Reactie op Bianchi0707

Ik sluit me ook aan in deze groep. 42 en voor het eerst in verwachting 😇
Gefeliciteerd!!

15 dagen geleden

Eind van de maand wordt ik 36. Als alles goed gaat komt in juni baby 3🥰 ik heb 2 dochters van bijna 4 en 1,5. Mijn oudste vraagt zo'n 3x per week of er al een baby in mijn buik zit. Kan niet wachten om het haar te vertellen. Ik wacht eerst de echo af, begin dit jaar haar al moeten uitleggen over de miskraam van haar tante😔

15 dagen geleden

Ja 38 een positieve test wel 6e kindje

14 dagen geleden

Helaas is het bij mij (weer) mis aan het gaan. Sinds dit weekend voelde ik al dat mijn kwaaltjes afnamen (minder vermoeid, minder duizelig, minder spanning borsten). Net zoals de vorige keer bij mijn miskraam. Vandaag voelde ik heel duidelijk dat is niet meer zwanger ben. En net als de vorige keer krijg ik nu rugpijn. Ik heb een test gedaan en het hcg gehalte is al gedaald, dus dat geeft bevestiging. Zaterdag staat echo gepland dus daar ga ik nog wel naartoe. Ik verwacht dat het bloeden vandaag of morgen begint 😌

14 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Helaas is het bij mij (weer) mis aan het gaan. Sinds dit weekend voelde ik ...
Jemig wat naar!!! Ik hoop voor je dat het toch niet zo is!! Ik heb deze x veel minder kwaaltjes dan de vorige keer en dat eindigde niet goed….. nú natuurlijk nog wel afwachten. Maar we gaan er vanuit dat het wel goed zit. Hoe dan ook heel veel sterkte

14 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Jemig wat naar!!! Ik hoop voor je dat het toch niet zo is!! Ik heb deze x ...
Ik denk dat als je van begin af aan geen kwaaltjes hebt, het anders is dan wanneer je kwaaltjes afnemen. En door de test die ik heb gedaan (van een knaltest vorige week, naar nu een licht lijntje) weet ik het zeker. Jullie heel veel succes en geluk deze zwangerschap!

14 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Ik denk dat als je van begin af aan geen kwaaltjes hebt, het anders is dan ...
Heel veel sterkte

14 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Helaas is het bij mij (weer) mis aan het gaan. Sinds dit weekend voelde ik ...
Sterkte zeg!

14 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Helaas is het bij mij (weer) mis aan het gaan. Sinds dit weekend voelde ik ...
Ach jeetje wat verdrietig.. heel veel sterkte 🙏🏼

14 dagen geleden

Hier ook een positieve test. Ik ben 40 en straks 41 als ik uitgerekent ben. Wat leuk om te lezen hoeveel 38+ moeders hier zijn! Isolde wat naar dat je test lichter wordt en je symptomen afnemen. Veel sterkte.

14 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Helaas is het bij mij (weer) mis aan het gaan. Sinds dit weekend voelde ik ...
Wat verdrietig! Heel veel sterkte! 🥲😘

14 dagen geleden

Reactie op Bianchi0707

Ik sluit me ook aan in deze groep. 42 en voor het eerst in verwachting 😇
Welkom!

14 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Helaas is het bij mij (weer) mis aan het gaan. Sinds dit weekend voelde ik ...
Ah wat ontzettend jammer en verdrietig! Je gaat toch al plannen maken, dromen over hoe het zal zijn... Sterkte! Herkenbaar hoe het loopt, afgelopen juli begon het bij mij ook met afname kwaaltjes... Sterkte! Lieve groet

13 dagen geleden

Ik ben 44 jaar en zwanger van de 3e , oudste is 23 Jr jongste 11

13 dagen geleden

Reactie op Bibi nyma

Ik ben 44 jaar en zwanger van de 3e , oudste is 23 Jr jongste 11
Ahh spannend. Ook al wat oudere kids. Hoe is het voor jou om 'opnieuw' te beginnen 😊 Mijn meiden zijn 11,13 en 17 en allemaal een jaartje ouder als de beeb geboren wordt