157 Reacties

13 dagen geleden

Reactie op Miss X

Ahh spannend. Ook al wat oudere kids. Hoe is het voor jou om 'opnieuw' te b ...
Ik vind het niet echt spannend kids vinden het leuk alleen ik doe het alleen dus krijg alleen respect van de kids

12 dagen geleden

Bibi, wat knap dat je het alleen doet en gefeliciteerd met je zwangerschap. Isolde, hoe gaat het nu met jou? Ik merk dat dat ik nu wat onzeker word, de kwaaltjes zijn wisselend en ik voel me de laatste 2 dagen zo goed als niet meer misselijk, terwijl het daarvoor wel zo was. In het verleden ook een aantal miskramen gehad, dat werkt natuurlijk niet mee aan de onzekerheid. Ik denk dat ik vandaag een weken test van clearblue ga doen om te kijken of de weken wel oplopen.

12 dagen geleden

Reactie op Bibi nyma

Ik ben 44 jaar en zwanger van de 3e , oudste is 23 Jr jongste 11
Wauw wat knap zeg, ik ben 40 en vind het al zo spannend en na 2 miskramen dacht ik gaat nooit meer lukken maar zo zie je maar leeftijd is maar een getal. Op je 44ste wordt je nog gezegend met een zwangerschap heb nu echt hoop dat het dit keer wel goed gaat komen. Superleuk dat je er nog voor gaat, wens je een hele goede gezonde zwangerschap toe 🌸

12 dagen geleden

Reactie op Lisa_forum

Bibi, wat knap dat je het alleen doet en gefeliciteerd met je zwangerschap. ...
Die heb ik gisteren ook gedaan omdat ik ook niks meer voelde nou was nergens voor nodig had bij 5 weken 3+ dus meer voor eigen geruststelling. Ook verleden met miskramen (afgelopen jaar 2) maar ik houd mij vast aan zolang je geen bloed ziet is alles nog goed 🌸

12 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Helaas is het bij mij (weer) mis aan het gaan. Sinds dit weekend voelde ik ...
Kwaaltjes hoeft nog niks te betekenen, zodra er bloed te zien is dan kan het wel vaak een teken zijn dat het mis gaat. Enorm veel sterkte toegewenst 🌸

12 dagen geleden

Hoi dames, lief dat jullie zo meedenken. Ik ben aan het wachten tot het bloedverlies op gang komt. En dat gebeurt maar niet. Daardoor ga ik weer wat twijfelen: weet ik nu wel zeker dat het mis is? Wat een mindf*ck!! Ik heb twee dagen rondgelopen met het idee dat het mis was. Ik had er al een soort vrede mee. Alles verloopt zoals bij mijn vorige miskraam, behalve het bloedverlies dat uitblijft. Verder voel ik me echt niet meer zwanger. Mijn borsten zijn weer slap, ik ben niet meer moe of misselijk, hoef niet meer steeds te plassen. En de lage rugpijn is er, zoals ik de vorige keer ook had. Plus de zwangerschapstest die een vaag lijntje laat zien. Genoeg signalen om vrijwel zeker te weten dat het mis is gegaan. Zaterdag om 9u heb ik een afspraak bij de Vk. Laat ik zeggen dat ik voor 95% zeker weet dat het mis is. Ik houd jullie op de hoogte!

12 dagen geleden

Reactie op saartje1983

Wauw wat knap zeg, ik ben 40 en vind het al zo spannend en na 2 miskramen d ...
Leeftijd zegt gewoon niks meer in zwangerschap niet en relatie niet... mijn ex partner was 9 jr jonger. Het kindje is gewoon gewenst ... jij ook gezond zwangerschap gewenst... ik heb sinds week de relatie verbroken maar kan niet openbaar vertellen waarom

12 dagen geleden

Reactie op Lisa_forum

Bibi, wat knap dat je het alleen doet en gefeliciteerd met je zwangerschap. ...
Dankjewel ik zoek het anders , ik doe alles in belang van de kinderen... jij ook gefeliciteerd. Spannend laat weten wat de test gezegd.

12 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Hoi dames, lief dat jullie zo meedenken. Ik ben aan het wachten tot het bl ...
Jemig heel veel sterkte!! Ik hoop dat de vk toch goed nieuws heeft! Hier ook wisselend van de week wel ineens last van opgeblazen buik en misselijk en moe Vandaag weer energie buik ook minder opgeblazen en niet misselijk 🤷🏼‍♀️ Wel nu voor het eerst heeeel klein beetje gevoelige borsten. Maar dat heb ik normaal ook altijd wel door de maand heen Nog 3 weken geduld voordat we een kijkje mogen nemen. En door eerdere ma vind ik dat heeeeeel spannend. Ergens kan het niet snel genoeg zijn maar ergens ook bang voor de confrontatie 🤷🏼‍♀️

12 dagen geleden

Reactie op saartje1983

Die heb ik gisteren ook gedaan omdat ik ook niks meer voelde nou was nergen ...
Fijne dat je een 3+ test had! Ik ben aan het wachten op de postbode, dan kan ik de test doen. Ik heb juist geen bloed gehad bij de miskramen, kwam er bij de echo's pas achter. En het grappige is dat ik bij mijn volgedragen zwangerschap met 10 weken een bloeding heb gehad. Natuurlijk dacht ik meteen aan een miskraam, maar dat is helemaal goedgekomen 🙂

12 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Jemig heel veel sterkte!! Ik hoop dat de vk toch goed nieuws heeft! Hie ...
Hoe ver ben jij nu? Geeft me toch een geruster gevoel dat meer mensen die afwisselende kwaaltjes hebben. Ik kan me van de vorige zwangerschap herinneren dat ik heel misselijk was met 6,5 week, dus misschien nu maar genieten dat de kwaaltjes nog meevallen. En herkenbaar! Het kan niet snel genoeg gaan.

12 dagen geleden

Reactie op Lisa_forum

Fijne dat je een 3+ test had! Ik ben aan het wachten op de postbode, dan ka ...
Ach jeej zo zie je maar er is geen touw aan vast te knopen en het is toch maar hoe iedere vrouw haar lichaam werkt en daarin zijn we natuurlijk allemaal uniek. Ik had echt dat beeld nog bloed is foute boel 🙈 nou hoop straks op een goede test voor jou 🙏🏽

12 dagen geleden

Hier ook onzekerheid hoor omdat ik opeens stuk minder kraaltjes had. Toch maar even een CB test gedaan. Gelukkig nog steeds 3+🤭 Morgen eerste echo, ontzettend spannend allemaal ♥️

12 dagen geleden

Bij mij is het ook een komen en gaan van kwaaltjes. Zit nu in de fase heftige hoofdpijn, slapeloosheid en strakke buik 🤯

12 dagen geleden

Reactie op Lisa_forum

Hoe ver ben jij nu? Geeft me toch een geruster gevoel dat meer mensen die a ...
Nog maar 4.3 dagen 🤪

12 dagen geleden

Reactie op saartje1983

Ach jeej zo zie je maar er is geen touw aan vast te knopen en het is toch m ...
Dank je wel, de test zegt 3+ 😀 ik ben vandaag 5 weken zwanger. En ieder lichaam is anders inderdaad.

12 dagen geleden

Reactie op Miss X

Hier ook onzekerheid hoor omdat ik opeens stuk minder kraaltjes had. Toch m ...
Wat spannend morgen de eerste echo! Ben benieuwd. Hoeveel weken zal je dan ongeveer zijn?

12 dagen geleden

Reactie op Lisa_forum

Dank je wel, de test zegt 3+ 😀 ik ben vandaag 5 weken zwanger. En ieder li ...
Ooh nou fijn wat een geruststelling zeg 😀

11 dagen geleden

Reactie op Lisa_forum

Wat spannend morgen de eerste echo! Ben benieuwd. Hoeveel weken zal je dan ...
Ik heb vannochtend eerste echo gehad. Na best wat onzekerheid omdat ik nauwelijks symptomen meer had. Toch een mooi kloppend hartje♥️ En paar dagen verder wat betreft meting. Over 4 weken echt de termijnecho. Had wel gelijk wat roze afscheiding gelijk daarna, volgens mij komt dat vaker voor na een inwendige echo... Kan het me maar moeilijk herinneren. En ze zag een cyste. Heb ik ook nooit eerder gehad, jullie ervaringen mee?

11 dagen geleden

Reactie op Miss X

Ik heb vannochtend eerste echo gehad. Na best wat onzekerheid omdat ik nauw ...
Wat super fijn 🥰! En ook nog een paar dagen verder gezet. Beter dat dan terug worden gezet lijkt me. Ik las net toevallig in het echo topic dat iemand daar ook wat roze had gehad na de inwendige echo. Ik denk ook dat het vaker voorkomt. Ik heb zelf geen ervaring met cystes in de baarmoeder.