157 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op Miss X

Ik heb vannochtend eerste echo gehad. Na best wat onzekerheid omdat ik nauw ...
Van harte gefeliciteerd, prachtig nieuws! Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een cyste, die is vanzelf weer verdwenen 😊

11 dagen geleden

Reactie op Miss X

Ik heb vannochtend eerste echo gehad. Na best wat onzekerheid omdat ik nauw ...
Wat fijn zeg!

11 dagen geleden

Hoi mama's, ik sluit ook graag aan. Ik ben nu 37 en zwanger van onze tweede. Misschien net wel, net niet 38 als de kleine komt (mijn ingeschatte datum scheelt 7 dagen met m'n eigen verjaardag). Ik heb endometriose en vorige zwangerschap was ontzettend zwaar, dus vind nu wel heel spannend!

10 dagen geleden

Hier volgende week 40! Ook 3 kids

10 dagen geleden

Reactie op Nikki24

Hoi mama's, ik sluit ook graag aan. Ik ben nu 37 en zwanger van onze tweede ...
Gefeliciteerd! Spannend, hopelijk gaat deze zwangerschap minder zwaar worden.

10 dagen geleden

Reactie op Babybaby 2025

Hier volgende week 40! Ook 3 kids
Gefeliciteerd! Met hoeveel weken wil je het de andere kinderen gaan vertellen? Ik denk hier pas met 11/12 weken. @Isolde, sterkte bij de echo straks.

10 dagen geleden

DANKJE! Ja denk zelf pas als hartjes heb gehoord

10 dagen geleden

Hartje bedoel ik:)

10 dagen geleden

Lieve dames. Het is ongelooflijk maar ik heb zojuist een kleine embryo met kloppend hartje gezien op de echo 🥹❤️ Iets waar ik totaal niet meer op rekende! Het feit dat al mijn symptomen zijn verdwenen, de test alweer bijna negatief was en mijn rugpijn, wilde dus niets zeggen! De Vk zei dat het er goed uit ziet. Ik ben geschat op 6;4 weken (uitgerekend op 4 juni). Ontlading van emoties! Blijdschap overheerst ❤️ Nu jullie allemaal nog hopelijk goede echo’s! 🤞

10 dagen geleden

Reactie op Miss X

Ik heb vannochtend eerste echo gehad. Na best wat onzekerheid omdat ik nauw ...
Gefeliciteerd! ❤️

10 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Lieve dames. Het is ongelooflijk maar ik heb zojuist een kleine embryo met ...
Wauuwww van harte gefeliciteerd!!!

10 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Lieve dames. Het is ongelooflijk maar ik heb zojuist een kleine embryo met ...
Wauw wat een goed nieuws! Gefeliciteerd met de goede echo. Wat een ontlading moet dat zijn geweest. En die symptomen zeggen dus echt niks. Geniet van het goede nieuws 🥰

10 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Lieve dames. Het is ongelooflijk maar ik heb zojuist een kleine embryo met ...
Oh wauw wat een ontzettend fijn nieuws!!! Gefeliciteerd 💜

10 dagen geleden

Dag lieve dames, Ik ben 37, moeder van een 2.5 jarige en hopelijk als alles goed gaat in juni moeder van twee kids. Ben 38 dan 😁

10 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Lieve dames. Het is ongelooflijk maar ik heb zojuist een kleine embryo met ...
Wat een rollercoaster moet het zijn geweest. En uiteindelijk goed nieuws, gefeliciteerd!!

9 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Lieve dames. Het is ongelooflijk maar ik heb zojuist een kleine embryo met ...
Wat fijn!!!! 🥰🥰🥰 Had de vk ook een verklaring voor de bijna negatieve test? Gefeliciteerd!!!

9 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Lieve dames. Het is ongelooflijk maar ik heb zojuist een kleine embryo met ...
Ooooh wat super fijn zeg en wat een geruststelling moet dit zijn. Van harte met dit goede nieuws 🎉

9 dagen geleden

Reactie op Miss X

Ik heb vannochtend eerste echo gehad. Na best wat onzekerheid omdat ik nauw ...
Wat fijn zo een goede echo! Roze afscheiding zou inderdaad kunnen komen door de inwendige echo omdat alles beneden nu meer doorbloed is en dus gevoeliger dus maak je maar geen zorgen. Cyste heb ik gehad tijdens de zwangerschap van mijn oudste, en ben er tijdens de zwangerschap aan geopereerd en is deze verwijderd. Was zo bang het vruchtje kwijt te raken maar dat is nu een knappe meid van 11 jaar 🥰 Weet niet hoe het bij jou zit met de groei etc van de cyste maar denk dat je dat dan met de gynaecoloog moet bespreken. Succes maar niks om je zorgen over te maken 🌸

9 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Wat fijn!!!! 🥰🥰🥰 Had de vk ook een verklaring voor de bijna negatieve te ...
Ze zei dat het hcg erg kan schommelen in deze fase. Ze gaf het advies vooral niet meer te testen, vanaf nu.

9 dagen geleden

Reactie op Isolde85

Ze zei dat het hcg erg kan schommelen in deze fase. Ze gaf het advies voora ...
Oohh echt joh. Good to know!!! Ik voel me zo normaal dus vandaag ook nog getest of het wel echt zo is en een enorme knaller vandaag 4+5… Enige nu een opgeblazen buik en licht gevoelige borsten. Slaap bizar goed, energiek. Echt alles wat ik vorige zwangerschap mee struggelde nu niet. Zo bijzonder