159 Reacties

één dag geleden

Reactie op Bianchi0707

Dankjewel Astrid! 🤗 En jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Vind het wel span ...
Vind ik ook!
Ik ben een paar weken 39 jaar, dit is ons eerste kindje. Met 7 weken onze eerste echo, spannend ☺️

één dag geleden

Reactie op Eerste kindje MR 👩‍❤️‍👨juni 2025

Ik ben een paar weken 39 jaar, dit is ons eerste kindje. Met 7 weken onze e ...
Aah nog iemand die laat aan de eerste begint 🤭 Ik ben ook 39 en zwanger van de eerste. 🥰

19 uur geleden

Reactie op GirlyGirlx

Aah nog iemand die laat aan de eerste begint 🤭 Ik ben ook 39 en zwanger va ...
Hier ook. 40 als mijn eerste wordt geboren.

19 uur geleden

Reactie op Aambeienzalf

Hier ook. 40 als mijn eerste wordt geboren.
Ik ook! Vind het toch erg spannend. Zwanger zijn op latere leeftijd is al bijzonder maar na al zoveel jaar alleen of met z’n tweetjes ineens een klein hummeltje…. Er veranderd straks zoveel 🥺🥺

18 uur geleden

Blijf toch gek de eerste weken van een zwangerschap vind ik De onzekerheid maar ook dat je eigenlijk nog niks ziet vanaf de buitenkant en niks voelt van de binnenkant. (Wellicht wel symptomen maar geen leven nog) Bij ons weet nog niemand het. Op het werk gaat alles uiteraard gewoon door niet wetende dat ik ertussenuit ga ergens voor de zomer. En zelf niet weten of het nog steeds goed zit daarbinnen 🤭 Wij hebben donderdag de intake gesprek en dan 7 november 2e echo en gelijk termijn echo. Kan aan ene kant enorm uitkijken naar de kerstdagen waar het tweede trimester vollop aan de gang is dan.. 😊

17 uur geleden

Reactie op Miss X

Blijf toch gek de eerste weken van een zwangerschap vind ik De onzekerheid ...
Nou hè heel raar alles dat de komende maanden alles doorgaat maar toch zo veranderd. Inderdaad fijn om De kerst zonder geheimen door te brengen. 🥰 Komend weekend verjaardag van me neefje dus dan ook even goed verbergen 🙈

17 uur geleden

36 en zwanger van de 1ste ☺️

17 uur geleden

Reactie op GirlyGirlx

Ik ook! Vind het toch erg spannend. Zwanger zijn op latere leeftijd is al ...
Heel herkenbaar, dat gevoel! Hoe zal het straks zijn? Het is natuurlijk heel welkom maar het verandert ook alles, heel benieuwd naar alle nieuwe dingen!

16 uur geleden

Overigens heb ik een griepje er bij gekregen en al vanaf donderdag thuis 🤭 Belde hr manager vandaag en die wist natuurlijk van eerdere miskraam en dacht vorige week maandag wat gezien hebben. En ja ik ga ook weer niet keihard liegen 🙈😅 Dus het is nu wel bekend bij het bedrijf. Wel gevraagd of ze het nog stil wil houden voor de rest en ook de directie. Maar nu weet ik wel zeker dat ik met eindejaar uitje geen zorgen hoef te maken of er een activiteit is die niet mogelijk is voor mij 😝

13 uur geleden

36 jaar en zwanger van de 3e

12 uur geleden

36 en zwanger vd eerste 🤗 Fingers crossed🎉

11 uur geleden

Ik ben 38 en 8 weken zwanger van een derde kindje 🥰 Ik ben nu vooral aan het piekeren over wat mensen gaan zeggen als ze het gaan weten. Zoveel leeftijd tussen de kinderen (bijna 13 en 7) en oooh in deze tijd 3 kinderen hebben…. En ik weet dat ik het mij niet mag aantrekken maar toch is het sterker dan mezelf.

Reactie op Twijfelaar

Ik ben 38 en 8 weken zwanger van een derde kindje 🥰 Ik ben nu vooral aan h ...
Ach wat lastig, wel ook bijzonder hoe we allemaal zo onze stress dingen hebben. Ik maak me nog steeds vooral druk om het leven straks met een baby erbij (slapeloze nachten…….🙈) 😘

3 uur geleden

Reactie op SlimmeMuzieknoot692996

Ach wat lastig, wel ook bijzonder hoe we allemaal zo onze stress dingen heb ...
Haha ja omdat dat nieuw is voor ons 🤪 Ik ga wel altijd slecht op gebroken nachten nu 🙈🙈🙈🙈 Ik heb ook nog wel zaken om keuzes over te maken. Werk 24 uur in loondienst maar daarnaast mijn eigen bedrijf pak en beet 16-20 uur per week. Uiteindelijk wil ik kantoor gedag kunnen zeggen maar dat is nu nog zeker niet zo ver en helemaal niet voor mijn zwangerschapsverlof. Dus dan is het hoe moet dat vorm nemen? Binnenkort al aanmelden bijneem kinderopvang maar hoeveel dagen? Ik geloof dat zulke dingen ook al echt in het eerste trimester het beste kunt regelen 🙈