279 Reacties

één maand geleden

Reactie op Twijfelaar

Ik ben 38 en 8 weken zwanger van een derde kindje 🥰 Ik ben nu vooral aan h ...
Zie ook net deze. Snap je helemaal. Mijn kids zijn als de baby er is 5 en 3, dus nog iets jonger. Maar de derde voelt toch anders om te vertellen hè?

één maand geleden

Reactie op Cinm

Vinden jullie het ook spannend om het te vertellen? Bijvoorbeeld op je werk ...
Ja dit voel ik ook, bij mijn derde voelde het al anders om te vertellen (sommigen zeiden na de eerste twee al: Nou niet nog 1 hè). Dus toen kwam nummer 3. En nu 38 en nummer 4 onderweg. Ergens een schaamte qua leeftijd (sorry dat hoeft niet maar voel het toch), een schaamte en schuldgevoel naar mijn 3 kinderen, aandacht verdelen is al zo lastig (zijn nu 3-5-7). Heb net de zaak overgenomen, kan ik er straks wel zolang uit? Aan de ene kant ben ik dolblij en kijk ik enorm uit naar de geboorte maar sta nog niet te springen om het aan iedereen te vertellen. Ik wacht sowieso de echo en NIPT af. Wat als er toch iets is, wat als het er twee zijn! Ohhhh deze weken zijn zooooo spannend 😅

één maand geleden

Reactie op NinaLu

Ja dit voel ik ook, bij mijn derde voelde het al anders om te vertellen (so ...
Heel herkenbaar. Bij mijn zijn de meiden 11, ,13 en 17. Wat ouder en wij gaan dus weer 'opnieuw' beginnen.. ik kijk er niet naar uit om het te vertellen. Op mijn werk ook midden in een fusie. Komt niet handig uit

één maand geleden

Wat erg toch eigenlijk hè dat wij vrouwen - degenen die het leven kunnen geven aan mensen - zich schamen of schuldig voelen op het werk of naar eerdere kinderen. Wat zijn wij toch akelig naar onszelf. Want wat is het toch een wereldprestatie wat wij doen! Ik zou zeggen laten we liever, zachter en milder zijn voor onszelf en gewoon eens elke minuut zeggen: wat een stoere kanjer ben jij! Ga ervoor en ga zo door! ❤️💪

één maand geleden

We hebben zojuist de 1e echo gehad en ben nog even in shock. Er zijn 2 baby's en beide hartjes kloppen 😁!! Vandaag 7 weken. Dit verklaard waarschijnlijk waarom ik zo ontzettend misselijk ben.

één maand geleden

Reactie op Lisa_forum

We hebben zojuist de 1e echo gehad en ben nog even in shock. Er zijn 2 baby ...
Whaaaa gefeliciteerd!!! Ik snap je shock volledig haha Super leuk en spannend! 😍

één maand geleden

Vorige week een mooie echo gehad, bij wat ik dacht 7 weken en 4 dagen. Hartje zien kloppen, maar wel een weekje terug gezet. Een geluksmomentje. Nieuwe afspraak gepland op de 31e om te kijken hoe ver ik dan ben. Gisteren plotseling wat bruine scheiding bij het afvegen. Dat maakte me zodanig ongerust dat ik vandaag al een nieuwe echo mocht maken. Het hartje is gestopt.. vol ongeloof en verdriet naar huis. Weet even niet zo goed waar ik het moet zoeken, maar wilde het hier wel even delen voordat ik ‘offline’ ga.. Succes allemaal met de zwangerschap. Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed verloopt 🙏🏼

één maand geleden

Reactie op Bianchi0707

Vorige week een mooie echo gehad, bij wat ik dacht 7 weken en 4 dagen. Hart ...
Wat ontzettend verdrietig. Neen je tijd om dit te verwerken. Ik wil je onwijs veel sterkte en kracht toewensen!

één maand geleden

Reactie op Bianchi0707

Wat enorm verdrietig 😔 heel veel sterkte met dit verlies! Er is ook een miskraam deel op dit forum waar ik zelf de vorige ronde veel steun heb gekregen. Dikke knuffel ❤️

één maand geleden

Reactie op GirlyGirlx

Wat enorm verdrietig 😔 heel veel sterkte met dit verlies! Er is ook een m ...
Och jee wat heftig meid 😭 wij hebben dit ook gehad en ons getroost met dat het wel al een wonder was dat er een bevruchting was en direct daarna weer zwanger! Sterkte en 1000 knuffels!

één maand geleden

Reactie op Bianchi0707

Ach wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte met dit verlies ❤️😔

één maand geleden

Reactie op Bianchi0707

Ach wat ontzettend verdrietig! Zo moeilijk en vooral nadat jullie het hartje al hebben zien kloppen. Heel veel sterkte!

één maand geleden

Reactie op Bianchi0707

Ach jee meid veel sterkte. Dikke knuffel

één maand geleden

Reactie op Bianchi0707

Wat een verdrietig nieuws, zeker nadat je eerst het hartje hebt zien kloppen. Heel erg veel sterkte met jullie verdriet en verlies ⭐️

één maand geleden

Reactie op Lisa_forum

Waauuwww van heel harte gefeliciteerd!!

één maand geleden

Reactie op Bianchi0707

Ach wat verdrietig zeg!!! Veel sterkte! 🙏😘😘

één maand geleden

Hier 39 en zwanger van de tweede. Mannetje van 2 jaar en 9 mnd rondlopen, dus die zal bijna 3,5 zijn. Uitgerekend eind mei, begin juni. Vandaag de eerste echo gehad, ik dacht 8w+2 maar iets naar voren gezet naar 8w en 5 dagen. Mooi kloppend hartje gezien 🥰. Nu pas voelt het echt.

één maand geleden

Reactie op Lisa_forum

Oooh wauw van harte wat prachtig 🥰

één maand geleden

Reactie op Bianchi0707

Heel veel sterkte toegewenst echt enorm verdrietig 😔💔

één maand geleden

Reactie op Bianchi0707

Ah nee hé, wat verdrietig, veel sterkte! Hopelijk een volgende keer beter als je daar voor wilt gaan 🍀