7 Reacties

6 dagen geleden

Gefeliciteerddd ik ben er ook vandaag achter gekomen

6 dagen geleden

Me zoontje word in aug 2025 3 en me dochter in februari 1 en ben er ook achter gekomen dat ik zwanger ben …. Maar ga zeker geen abortus doen

6 dagen geleden

Heyyy supper jammer dat jullie deze moeilijke keuze hebben moeten maken . Persoonlijk ben ik nu ook 8 weken zwanger voor mijn 5e kind ook is deze ongewenst maar toch welkom . Me jongste nummer 4 is nu 5 maanden oud . Het gaat een moeilijke periode worden maar later gaan we er lekker van genieten ☺️

6 dagen geleden

Reactie op Romytjex

Me zoontje word in aug 2025 3 en me dochter in februari 1 en ben er ook ach ...
Er zitten meerdere redenen achter maar een van de grootste is dat we onze handen vol hebben aan de twee die we nu hebben. Mentale gezondheid van mijn kant is ook erg achteruit gegaan na mijn laatste zwangerschap. Het is niet dat ik deze keuze wou maken meer dat ik aan mijn twee kindjes denk die ik nu al heb.

6 dagen geleden

Reactie op Mamaxtwee

Er zitten meerdere redenen achter maar een van de grootste is dat we onze h ...
Oki

6 dagen geleden

Reactie op meleksafak

Heyyy supper jammer dat jullie deze moeilijke keuze hebben moeten maken . ...
Ik wens jullie heel veel geluk! Wij hadden het liever ook niet gedaan maar het is voor ons als gezin de beste keuze om het wel te doen helaas.. had ons 3e kindje graag willen verwelkomen

6 dagen geleden

Reactie op Mamaxtwee

Er zitten meerdere redenen achter maar een van de grootste is dat we onze h ...
Helemaal begrijpelijk het is natuurlijk belangrijk dat je mentaal er ook goed voor moet staan vooral voor de kindjes die je nu al hebt. Wie weet mss ergens in de toekomst dat je nog een keer word verast en dat het dan anders mag zijn . Alle begrip natuurlijk voor jullie keus ❤️