6 Reacties

25 dagen geleden

Lichte bloedingen of spotting komt vaak voor in de vroege zwangerschap, maar het is altijd goed om alert te zijn en contact op te nemen met je arts of verloskundige om de oorzaak te achterhalen en zekerheid te krijgen dat alles goed verloopt. Mogelijke oorzaken kunnen zijn: • Lichte bloeding door innesteling: Soms kan er nog lichte bloeding optreden. • Verandering in de baarmoederhals: Tijdens de zwangerschap kan je baarmoederhals gevoeliger zijn, waardoor je sneller bloedt, bijvoorbeeld na seks. • Dreigende miskraam: Hoewel lichte bloedingen vaak onschuldig zijn, kunnen ze soms een teken zijn van een dreigende miskraam. Vooral als de bloeding heviger wordt of gepaard gaat met krampen. Het is verstandig om je arts of verloskundige te raadplegen, zeker als de bloeding aanhoudt, heviger wordt of gepaard gaat met pijn.

25 dagen geleden

Was je test wel echt positief?

25 dagen geleden

Reactie op MariekeD1986

Was je test wel echt positief?
Sorry, ik drukte te snel op enter! Ik zag namelijk in een andere reactie van je een Action test? Die zie ik persoonlijk niet als positief maar als een ophoping. Tenzij je natuurlijk daarna nog andere positieve testen gedaan hebt, dan is het natuurlijk een ander verhaal 😘

24 dagen geleden

Als je positief test maar ong wordt heb je volgens mij gwn miskraam

23 dagen geleden

Hoe gaat het nu met de bloeding? Heeft het doorgezet 😞?