Ik ken iemand die 7 maanden na de keizersnede weer zwanger is geworden, zij moest extra onder controle komen omdat er veel risico’s aan zitten maar heeft wel een gezonde baby op de wereld kunnen zetten gelukkig. Ze heeft zelf wel veel ongemakken nu.
Ja hier na 3 maanden zwanger maar helaas een miskraam geworden. Mijn gynaecoloog gaf aan dat het wel risico met zich mee brengt maar ook goed te doen is met strikte opvolging. Ze adviseerde toen een geplande keizersnede gezien bij een natuurlijke bevalling er kans is op complicaties
Ik was na 8 maand weer zwanger van de tweede. Ik heb gewoon tot 36 week bij de verloskundige gelopen en ben daarna overgenomen door het ziekenhuis. Ik vond de tweede zwangerschap zelfs 'makkelijker'. Bel gewoon je vk en overleg over de stappen :) en gefeliciteerd ❤️
Mag ik vragen hoe je keizersnedes waren verlopen? Ik heb mijn eerste dochtertje gekregen met een spoedkeizersnede met veel complicaties dus ik ben een beetje bang als we voor een 2e zouden willen gaan😅🥲
Mag ik vragen hoe je keizersnedes waren verlopen? Ik heb mijn eerste dochte ...
Goed! Eerste ook een spoedks na 40 uur. De tweede was een geplande ks met exact 40 week en deze viel mij zooooo mee. Geen complicaties, herstel ging veel sneller want je hebt niet al een hele bevalling achter de rug en je weet een beetje wat je kan verwachten. 😊
Mag ik vragen hoe je keizersnedes waren verlopen? Ik heb mijn eerste dochte ...
Hee. Ik wil toch even op je berichtje reageren.
Ik heb bij de 1e ook een spoedkeizersnede gehad en alles ging mis wat niet mis mocht gaan. Ik heb altijd gezegd dat ik geen 2e wou...
Nou... de 2e is inmiddels al 5 maand uit!
Geboren met een geplande keizersnede en wauw wat was dit prachtig !
Ik zou het zo weer over doen!
Het herstel is gewoon ruk. Dat is en blijft zo. Maar ik was na de 2e keizersnede na 2 weken alweer zo goed als genezen!
Ga er voor ! ❤️
Een 2e bevalling/ keizersnede kan heeeel anders verlopen🥰
Hee. Ik wil toch even op je berichtje reageren.
Ik heb bij de 1e ook een sp ...
Dank je wel voor je berichtje! Dat waardeer ik heel erg. Wat een geruststelling. Mag ik alleen nog vragen hoeveel tijd ertussen zat voordat je weer zwanger raakte?
Hier ook na 7 maanden nu is de kleine inmiddels alweer 6 maanden het herstel is wel zwaarder en had wat sneller en meer klachten tijdens zwangerschap maar verder verliep alles wel goed