34 Reacties

8 dagen geleden

😞 dat is vervelend nieuws! Was dit je 2e hcg meting?

7 dagen geleden

Reactie op DROOMWENS1987

😞 dat is vervelend nieuws! Was dit je 2e hcg meting?
Nee mijn derde .. 😭

7 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

Nee mijn derde .. 😭
Mijn waarde is van 96 naar 264 gegaan. De gynecoloog gaf aan dat dat gewoon oke was. (Vanaf vrijdag tot vandaag dinsdag) Hopelijk zet het door met de hcg.. En bij jou ook! Moet je nog terug om je hcg te laten checken?

7 dagen geleden

Reactie op DROOMWENS1987

Mijn waarde is van 96 naar 264 gegaan. De gynecoloog gaf aan dat dat gewoon ...
Hoeveel weken zou je moeten zijn?

7 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

Hoeveel weken zou je moeten zijn?
Ik zit nu op 4.4 maar wss wel late innesteling.. het begon namelijk pas laat te rommelen na de terugplaatsing

7 dagen geleden

Ik had dus 580 met 5 weken. 4 weken 115, 4+3 280,90 ..

7 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

Ik had dus 580 met 5 weken. 4 weken 115, 4+3 280,90 ..
Ik had met 4. 96 En nu met 4.4 264

7 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

Ik had dus 580 met 5 weken. 4 weken 115, 4+3 280,90 ..
Dus ik snap niet goed waarom ze bij mij in het ziekenhuis er niks over zeggen. En bij jou geven ze aan dat het niet goed is

7 dagen geleden

Reactie op DROOMWENS1987

Ik had met 4. 96 En nu met 4.4 264
Ik ben gewoon zo bang.. kan de innesteling later zijn dan met terugplaatsing. Terugplaatsing was 25/9

7 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

Ik ben gewoon zo bang.. kan de innesteling later zijn dan met terugplaatsin ...
Ja tuurlijk kan dat.. er staat een aantal dagen voor. Betekend natuurlijk niet dat het meteen vanaf dag 1 ingemetseld hoeft te zijn. Ik snap je angst hoor. Ik heb het zelf ook

7 dagen geleden

Ik had mijn vorige zwangerschap op 5+3 een hcg waarde van 1800. Heb gewoon een gezond kindje gekregen. Had een latere eisprong en dus latere innesteling. Het is bij jou ook mogelijk dat je innesteling wat later gebeurde. Ik duim voor je 🍀

7 dagen geleden

Reactie op Miamam

Ik had mijn vorige zwangerschap op 5+3 een hcg waarde van 1800. Heb gewoo ...
Echt waar! Zou dat ook kunnen met een terugplaatsing? Dat het later gebeurd allemaal? Voelt echt als rust jou verhaal. Ik heb volgende week dinsdag een echo dan ben ik 6+1

7 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

Ik had dus 580 met 5 weken. 4 weken 115, 4+3 280,90 ..
Volgens Chatgpt: “Een hCG-waarde van 580 bij 5 weken zwangerschap valt binnen het bereik dat normaal kan zijn, maar het is aan de lage kant voor deze zwangerschapsduur. Belangrijk is dat de hCG-waarde in de vroege zwangerschap ongeveer elke 48 tot 72 uur verdubbelt. De exacte waarde van hCG is minder belangrijk dan de trend: een regelmatige stijging is een positief teken”. Geef de hoop nog niet op!

7 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

Echt waar! Zou dat ook kunnen met een terugplaatsing? Dat het later gebeurd ...
Ik geloof dat exacte innesteling heel afhankelijk is van zwangerschap tot zwangerschap. De terugplaatsing heeft in principe geen invloed op wanneer het vruchtje zich in je baarmoeder nestelt. Dat kan heus was langer geduurd hebben. Hou hoop 🍀

7 dagen geleden

Reactie op Miamam

Volgens Chatgpt: “Een hCG-waarde van 580 bij 5 weken zwangerschap valt binn ...
Dank je wel voor je bericht! Ik heb in 2021 meegemaakt dat mijn HCG op 5 weken 640 was en dat ik met 7 weken een lege vruchtzakje zag…. Dat was zo pijnlijk vandaar mijn angst op dit moment.

7 dagen geleden

Reactie op Miamam

Ik geloof dat exacte innesteling heel afhankelijk is van zwangerschap tot z ...
Dat klopt wel wat je zegt. Ik moet het maar afwachten.. volgende week met 6+1 heb ik een echo dan kunnen ze misschien wel iets zien.

7 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

Dank je wel voor je bericht! Ik heb in 2021 meegemaakt dat mijn HCG op 5 we ...
Logisch hoor, ik begrijp je bezorgdheid helemaal! Mijn eerste zwangerschap had ik op 5+3 een waarde van 16.000. Maar die eindigde in een zwangerschapsverlies. Het hoeft dus nog niets te betekenen. Natuurlijk was ik met mijn waarde van 1800 dan ook ongerust. Maar nu kruipt er echt wel een minimensje rond hier. Ik hoop dat het voor jou geen slecht nieuws betekent. En je zwangerschap heeft er sowieso meer baat bij dat je er vertrouwen in hebt, in tegenstelling tot je te veel zorgen maken en gestresst zijn. Nog veeel goeie moed, hoop dat het snel volgende dinsdag is 🤞🏻

7 dagen geleden

Reactie op Miamam

Logisch hoor, ik begrijp je bezorgdheid helemaal! Mijn eerste zwangerschap ...
Oh dat is niet leuk en erg balen. Ben wel blij voor je dat je toch gezegend bent met jou minimensje thuis. 💞Het ligt allemaal gewoon zo dubbel. Je wilt vertrouwen blijven hebben en dat heb ik al jaren gedaan. Maar met zo’n uitslag ben je toch gelijk angstig. Vooral na een traject ben je er echt continu mee bezig. De gynaecoloog had echt gister tegen mij gezegd heb er maar geen hoop is dat zijn wel harde woorden die me best wel hebben geraakt omdat ze zegt dat het niet oké is dat de waardes zo laag zijn voor bij 5 weken. Jij had tuurlijk 3x het dubbele met +3 dagen.

7 dagen geleden

Reactie op DappereDroom💞

Oh dat is niet leuk en erg balen. Ben wel blij voor je dat je toch gezegend ...
Ja, ik kan me inbeelden dat als je in een traject zit je er echt héél veel mee bezig bent (en moet zijn door de vele ziekenhuisbezoeken). Ik probeer je gevoelens of je situatie niet te minimaliseren, ik begrijp hoe onzeker je bent 😔. Het zijn inderdaad heel harde woorden van je gynaecoloog, die moeten hard binnenkomen. Heel dikke knuffel. Hopelijk heb je iemand waarmee je kan praten en die je steunt! Veel liefs 💋

7 dagen geleden

Reactie op Miamam

Ja, ik kan me inbeelden dat als je in een traject zit je er echt héél veel ...
Dank je wel voor je lieve woorden. Ik blijf mijn magische bolletjes nog wel gebruiken en wacht af tot volgende week dinsdagavond en dan kunnen we zien wat er gaande is. Meer als hopen en bidden kunnen we niet doen. Dankje! ❤️