36 Reacties

14 dagen geleden

Heb je toevallig ook een ClearBlue test gedaan of 1 van die Kruidvat? Die was bij mij ook duidelijker.

14 dagen geleden

Ik zie hem helaas niet op de foto. Ik heb toevallig vandaag nog eens een test gedaan, ook van de action en die was even donker als de andere streep. Morgen ben ik 5 weken. Misschien overleggen met de verloskundige?

14 dagen geleden

Hoe zag je urine er uit toen je testte? Die van mij is donkerder, maar ik heb wel het idee dat ik met de testen van de action een minder goed lijntje heb in vergelijking met die van de kruidvat.

14 dagen geleden

Ja op de foto zie je het slecht maar heb meerdere testen en je ziet echt een streepje.

14 dagen geleden

Reactie op Celienxoxo

Heb je toevallig ook een ClearBlue test gedaan of 1 van die Kruidvat? Die w ...
Nee cb niet gedaan en Kruidvat ook niet, heb wel volgende week vrijdag al een echo staan. Dus denk dat het gewoon afwachten word..

14 dagen geleden

Reactie op EleganteWind255103

Nee cb niet gedaan en Kruidvat ook niet, heb wel volgende week vrijdag al e ...
Je kan snel genoeg nog een andere test doen toch? Dan heb je wat meer zekerheid. Daar zou ik wel van houden 🙂

14 dagen geleden

ga ik morgen even doen! Dacht misschien hebben er meerdere last van bij die van de Action

14 dagen geleden

Reactie op EleganteWind255103

ga ik morgen even doen! Dacht misschien hebben er meerdere last van bij die ...
Je hebt ook digitale- zwanger / niet zwanger. Of met weken indicator

14 dagen geleden

Het klinkt mij niet heel goed moet ik eerlijk zeggen. Bij mij was dat eerder geen goed teken… Ik had met 3+5 echt al een hele duidelijke streep op de actions test (early). Ik zou inderdaad nog even een clear blue digitale halen

13 dagen geleden

Ik had precies hetzelfde

13 dagen geleden

Reactie op Odette Groen in ‘t Woud

Ik had precies hetzelfde
Hoe test je nu?

13 dagen geleden

Moet nog halen, ga vanmiddag even halen en dan morgen ochtend testen 😉

13 dagen geleden

Heb wel Action test gedaan zal zo ff foto sturen

13 dagen geleden

Reactie op RRV2002

Hoe test je nu?
Clear blue gaf vanmorgen 1-2 aan

13 dagen geleden

Reactie op Odette Groen in ‘t Woud

Clear blue gaf vanmorgen 1-2 aan
Hoeveel weken hoor je nu te zijn (zelf uitgerekend)

13 dagen geleden

Reactie op EleganteWind255103

Hoeveel weken hoor je nu te zijn (zelf uitgerekend)
Uhm 2 w 3 dagen

13 dagen geleden

Ziet duidelijk een streep alleen foto maakt hem steeds wazig als ik hem hierop zet

13 dagen geleden

Reactie op Odette Groen in ‘t Woud

Uhm 2 w 3 dagen
eh je moet er 2 weken bij optellen, de weken tussen je menstruatie en ovulatie krijg je er gratis bij ☺️ Dan zou je nu 4+3 zijn? Prima streep hoor, bij mij was hij pas knal met 5w ofzo

13 dagen geleden

Hier ook, vandaag dan 5+1 gok ik. En nogsteeds geen knaller. Maar afgelopen maandag wel een clearblue die 1+2 weken aangaf. Dit is de eerste na een miskraam dus ik blijf 2 keer per dag testen. Probeer het wel los te laten voor mijzelf anders maak ik mij zo gek.

13 dagen geleden

Nu ik dit lees is er misschien nog steeds hoop voor mij!! Ik teste met 3+4 positief (zie foto) maar nu precies een week later zou nu 4+4 zijn zijn mijn testen bij 1 ligher en bij die andere van clear blue precies hetzelfde!! De digital geeft nog steeds zwanger aan maar een andere test die ik vanmorgen deed (niet een vroegen was geen lijntje te zien) Is er nog kans dat het toch nog goed is? Of moet ik er maar gewoon vanuit gaan dat het mis gaat!! Want de laatste 3 dagen zijn mijn testen dus echt heeeel licht. Mijn borsten doen nog wel super pijn en bij mijn miskraam met 7 weken in Mei was dat het eerste symtoon dat er iets mis was toen ik wakker werd met geen pijnlijke borsten meer!! Wat denken jullie? wel elke dag met ochtend urine getest en zondag en maandag lief hij echt een beetje op!! Maar daarna ineens heel licht😭