11 Reacties

3 dagen geleden

Moe Nergens echt zin in Vaak Hoofdpijn

3 dagen geleden

Pff herkenbaar, ik ben zó moe. Vaak hoofdpijn, prikkelbaar. Als m'n baby na 3 kwartier nog altijd niet wilt slapen dan begin ik te huilen van frustratie. Ben even nog mijn oude altijd positieve zelf kwijt, zullen de hormonen nog wel zijn misschien. Ik had altijd zoveel geduld, en nu kan ik niks hebben. Hebben meer mama's hier last van?

3 dagen geleden

Is dat een ding?

3 dagen geleden

Oh wat fijn dat ik dit hoor! Ik voel me echt vreselijk al een aantal dagen… hoofdpijn, duizelig, moe. Een beetje op…

2 dagen geleden

Reactie op TroostendeMarmer307241

Pff herkenbaar, ik ben zó moe. Vaak hoofdpijn, prikkelbaar. Als m'n baby na ...
Jep🙋‍♀️. Boos en gefrustreerd op iedereen en alles. Rationeel wel weten dat het nergens op slaat, maar zo boos op de wereld. Moe, prikkelbaar, hoofdpijn, last van zenuwtrekjes in mijn oog. Zou blij zijn als ik weer eens een volle nacht slaap.

2 dagen geleden

Nou ik heb dit dus ook! Zeer vermoeid, duizelig en prikkelbaar 🫠 Hoelang houdt die 6 maanden dip aan? Hoop snel mijn oude ik weer terug te hebben vol energie

2 dagen geleden

Ja, alsof de rek er nu uit is hé? Volgens mij is er ook een hormoonshift in deze tijd en de gebroken nachten trek ik steeds minder goed. Ook in combinatie met werk vind ik het echt even pittig.

2 dagen geleden

Reactie op TroostendeMarmer307241

Pff herkenbaar, ik ben zó moe. Vaak hoofdpijn, prikkelbaar. Als m'n baby na ...
Oh ja echt touched out

gisteren

Oh hmm, ik zat zojuist te overwegen om m’n spiraal weer te laten verwijderen omdat ik m’n hormonaal ook ellendig voel. Maar misschien moet ik dan nog even volhouden?

18 uur geleden

Voor alle dames die duizelig zijn; laat je ijzer even testen. Ik was ook echt duizelig (dacht van vermoeidheid), maar ik had dus gewoon bloedarmoede (niet veel bloed verloren tijdens de bevalling) 😱

17 uur geleden

Wow ik dacht echt dat ik de enige was totdat ik deze topic las. Ik voel mij al dagen wat neerslachtig en enorm moe met hoofdpijn. Ik hou echt enorm veel van mijn dochtertje maar soms vind ik het moederschap zo zwaar.