20 Reacties
3 dagen geleden
ZELFDE!!! hier 6,5mnd maar gecorrigeerd 5,5mnd en omgggg WAT is going on!? Vanaf 3u is t iedere 20min feest
3 dagen geleden
Met ongeveer 26 weken zitten ze in een sprong. Zou kunnen dus haha! Hier ook 🤪
2 dagen geleden
Reactie op Shfk
Hahahah ik word helemaal gek, niks is ook goed 😂
Nee niks is goed inderdaad! Ik vond dat ik al wel heel toegeeflijk was want vanaf 3u mag ze dan bij mij liggen en normaal vind ze dat natuurlijk heerlijk maar zelfs daar wordt ze iedere 20min gewoon geirriteerd wakker 😭😭😭 ik voel nog geen tandjes in haar mondje maar hoop dat t zoiets is inderdaad!
2 dagen geleden
Omg ik wilde zelf een topic openen hier over, ik lees mee.
Hier namelijk ook, 5 maanden en halleluja wat is er aan de hand?! Echt krijsen ook als je haar weg legt en ook gewoon niet willen slapen overdag of uberhaupt in slaap te krijgen, maar wel moe zijn he. Met als gevolg huilen, zeuren. Het is erg vermoeiend. Over een paar weken gaat ze naar de opvang, nou ik ben benieuwd 🥲
2 dagen geleden
Hier ook al 14 dagen aan de gang, ze is 5,5 maand. Om 5 uur ‘s ochtends is het eerst brabbelen dan huilen en wil dan absoluut niet meer in haar bed liggen maar ook niet verder slapen. De wakker tijd van 1,5 uur gaat dan zo beetje in.. om 6 uur geven we haar dan maar een voeding.
2 dagen geleden
Hier sliep ze door van 19 tot 05 en dat vond ik al vermoeiend, nu is het elke nacht om het uur/2 uur feest. En het begint ook steeds eerder. En ook weerstand tegen haar bedje ineens inderdaad af en toe. Ik ben ook kapot. Fijn iig om te weten dat er lotgenoten zijn! Sterkte allemaal
2 dagen geleden
Wij hebben nu sinds een week , net 6 maanden kan hem wegleggen dan slaapt hij 45 min daarna wakker en is t huid te klein. Alleen nog maar huilen en gillen tot hij eruit kan dan is hij wel gezellig, alleen natuurlijk extreem oververmoeid.. ik weet t soms ook niet meer.. jullie tips ?
gisteren
O thank you voor dit topic!
Hier ook al vanaf 5,5 maand ongeveer. Ze is morgen 6 maanden en we zitten in de piek hoor. Hallo zeg! Ook veeeel honger. Hoewel onze dochter niet veel last heeft gehad van sprongetjes, is dat nu wel anders. Ik denk: enorme groeispurt. Kind wil ook steeds meer eten en drinkt haar flessen nu ook als een gek leeg. Gisteren ook ineens voor het eerst een soort eenkennigheid.
We’re all in this together! Zet ‘m op mama’s!
gisteren
Reactie op Tamara91x
Omg ik wilde zelf een topic openen hier over, ik lees mee.
Hier namelijk ...
Hier precies hetzelfde. Lukte eindelijk sinds 2 weken dat hij ook overdag zelfstandig in slaap viel zonder huilen. Maar sinds een week super boos bij het in bed leggen... Blij dat we niet de enige zijn. Overigens net 5 maanden, zijn eerste tandjes komen door, hij rolt van buik naar rug en sinds gisteren is hij met "crunches" begonnen en rolt van rug naar zij. Als je hem vast hebt wil hij ook (lijkt het) constant zelfstandig zitten. Oh ja, en hij is al een soort van aan het tijgeren over het speelkleed... Ik houd het er nu maar op dat hij gewoon weer in een giga sprong zit.
gisteren
Reactie op femmmie96
Hier precies hetzelfde. Lukte eindelijk sinds 2 weken dat hij ook overdag z ...
Ja echt, hier ook. Ze wil ook alles kunnen wat ze nog niet kan en dat zorgt voor veel frustratie.
Het is ook niet dat je haar bij je kan nemen en zo kan slapen, want als ze ligt, doet ze die crunches tot zitten, zit ze, overstrekt ze tot liggen en drinken is tegenwoordig ook een hele onderneming met die bewegingen.
Laten we het maar op een giga sprong houden inderdaad 🤣
18 uur geleden
Oh wat fijn om wat herkenning te lezen! Ik dacht eerst ‘het zijn de tandjes’ en later ‘het komt door de oorontsteking’, maar nu kan ik het allemaal niet meer verklaren 🙈 overdag slapen is moeilijk (m’n vriend is maar weer een uurtje rondjes rijden in de hoop dat ze slaapt) en ‘s nachts vaak wakker, ben kapot 🤣 hopelijk duurt het niet te lang meer. Hou vol mama’s!
13 uur geleden
Hier heeft het ruim 14 dagen geduurd, nu al 2 nachten weer rond 6 uur wakker ipv 4/5 uur. Ik teken ervoor 😅