11 Reacties

4 dagen geleden

Ik ben 5 a 5,5 week en vandaag vroege echo gehad en was een mooi vruchtzakje met dooierzakje te zien zei de gynaecoloog en ini mini ukkie

4 dagen geleden

Reactie op ConstructieveHart834759

Ik ben 5 a 5,5 week en vandaag vroege echo gehad en was een mooi vruchtzakj ...
Wat fijn

4 dagen geleden

Wat vervelend, denk je die wachtweken gehad te hebben... Ben je zeker van je eisprong dmv ovulatietesten? Als in, weet je zeker dat je zo ver bent als je zelf denkt? Of zou het toch vroeger kunnen zijn?

4 dagen geleden

Nee ben niet zeker van mijn ei sprong, moet ik ongeveer gehad hebben rond 15/18 september.

4 dagen geleden

Test je allang positief? Ik zag jouw vorige topic en ik dacht toen wel al dat je korter zwanger zou zijn dan je dacht ivm het lichte streepje, zag je test daarna wel mooi oplopen alleen niet voor de termijn die je zelf dacht te zijn, dus korter zwanger in mijn opinie. Wanneer testte je positief?

4 dagen geleden

3 weken terug heeel licht positief met early test, 4 dagen terug een goeie streep met een normale test

4 dagen geleden

Gewone test

4 dagen geleden

Reactie op EleganteWind255103

3 weken terug heeel licht positief met early test, 4 dagen terug een goeie ...
Wat naar voor je, dat wachten is inderdaad zwaar. Ik denk dat je niet goed telt met je weken eerlijk gezegd. Als je met een early test heel licht positief test 3 weken geleden, dan zat je toen waarschijnlijk nog in week 1 of 2. Dan zal je nu dus in week 4 of 5 zitten en niet al op 6+ weken naar mijn idee. En in week 4 of 5 kunnen ze soms nog niet (veel) zien. Ik hoop en duim voor je dat je over 2 weken een mooie echo hebt.

4 dagen geleden

Reactie op EleganteWind255103

3 weken terug heeel licht positief met early test, 4 dagen terug een goeie ...
Hmm.. als je uitgaat van positief testen als je 3 weken zwanger bent (eerder kan niet) zou je nu wel rond de 6 weken zijn ja 😟

4 dagen geleden

Persoonlijk denk ik dat je of minder lang zwanger bent dan je denkt.. of dat het eerlijk gezegd niet goed is. Gezien je testen ook steeds heel licht bleven/zijn.. maar ik hoop natuurlijk het eerste voor je! Wat ongelofelijk slopend moeten deze weken zijn

4 dagen geleden

Jaa denk dat we maar moeten afwachten.. gisteren nogmaals clearblue test gehaald die gaf 1-2 aan (wel getest begin avond/eind middag) kijk volgende week nog even wat die dan aangeeft