26 Reacties
vorig jaar
Ik ga er ook heen. Ons eerste kindje, dus heb zelf ook geen idee haha ben benieuwd
vorig jaar
Reactie op Rimojes
Jaa ik ga ook heen! Is ons eerste kindje dus ik volg even mee, is het voord ...
Ik heb gehoord dat je dan wel goed op de hoogte moet zijn van wat de betreffende kinderwagen normaal kost. Maar dit kan je natuurlijk ter plekke ook opzoeken.
En ik zag dat je er heel veel extra’s bij krijgt vaak, waar je anders voor moet betalen. Hierdoor loont het dus wel
vorig jaar
Reactie op Kieksje
Ik ga! Voor de tweede keer. Ik ga zelf vooral voor de leuk eigenlijk. Ik he ...
Oh ja, zo’n 3D echo is ook nog wel een goede! Mijn moeder gaat mee naar de 9maandenbeurs, dus ook leuk dat zij dan mee kan kijken met de echo.
Ik krijg van m’n ouders sws een 3D echo, heb ik bij m’n zoontje ook gekregen. Dus miss dat ik die ook dan wel inzet!
vorig jaar
Ik heb toevallig vandaag de tickets gekocht. Hopelijk is het niet al te druk, ga op woensdag dus hoop dat de meeste vrijdag/zaterdag gaan🤣 Mijn man stond er niet om te springen, dus die was blij dat m'n moeder mee wilde en mee kan. Het is mijn eerste kindje, dus ik ben heel benieuwd wat ik daar kan verwachten.
vorig jaar
Ja ik ook toevallig vandaag kaartjes gekocht voor de woensdag met hetzelfde idee om de drukte te mijden hahaha.
Ik ga voor de 3e keer maar de vorige 2 keren waren in 2017/2018. Ik heb toen wel de kinderwagen op de beurs gekocht want ik kreeg bij de joolz geo destijds 7 items gratis (waaronder de originele luiertas, campingbedje, voetenzak, bekerhouder, tassenhaak en nog wat spul). Gekocht bij de stand van de babykamer. Dus ja ik ga daar kijken voor een wagen, je hebt er snel genoeg anders een online besteld. Het is ook wel leuk om te lopen en te kijken naar wat er allemaal is te krijgen.
vorig jaar
Reactie op Kieksje
Ik ga! Voor de tweede keer. Ik ga zelf vooral voor de leuk eigenlijk. Ik he ...
Zo leuk! Dit wil ik ook doen omdat mijn moeder en zusje er dan ook bij zijn. Moet je dit van te voren reserveren zoals bij de huishoudbeurs met workshops vaak het geval is of kan je dit ter plekke doen?
vorig jaar
Reactie op GM93
Zo leuk! Dit wil ik ook doen omdat mijn moeder en zusje er dan ook bij zijn ...
Nee dat kun je daar doen. Alleen is het erg druk altijd. Dus als je binnen komt, zou ik als eerst daar een afspraak maken. Je krijgt dan een tijdslot. T zou jammer zijn als je daar om 11 uur aan komt en pas om 16u een echo kan laten maken bijvoorbeeld..
vorig jaar
Reactie op crky
Super leuk om dit te weten. Lijkt me heel leuk om dit met mijn moeder te do ...
Ja, heel leuk! Ik ga het ook opnieuw met mn moeder doen, ik kreeg het van haar cadeau! In 2023 (toen was ik er) was het €50,-. Dus er zitten idd kosten aan verbonden. Weet niet of de prijs dit jaar inmiddels is verhoogd..
vorig jaar
Hoi!
Mijn vrouw was bij ons eerste kindje ook in februari uitgerekend. Wij zouden dan ook niet gaan. Hij werd uiteindelijk 10 weken te vroeg, in december geboren. We zijn toen alsnog 3 dagen na de uitgerekende datum geweest, met zoon.
Dit jaar gaan we weer.
Toen hebben wij het womboo buidelshirt aangeschaft. Onze zoon heeft er de hele dag in gehangen tijdens de beurs. Heerlijk was dat. Ook thuis enorm veel gebruik van gemaakt. Daar gaan we nu dus weer voor kijken, nu ik zwanger ben.
Verder willen we ons laten informeren over de verschillende flesjes, bij onze eerste zoon hadden we hiervoor advies van het ziekenhuis.
En natuurlijk even kijken naar de nieuwste snufjes ☺️
vorig jaar
Ahh ja vraag me ook af of het echt leuk is en de moeite waard? Wij hebben de grote dingen al zoals kinderwagen, maxi cosi en meubeltjes voor de babykamer. Met black friday echt hele mooie aanbiedingen. Staan er ook genoeg leuke kleine kraampje? Of zoals voor geboortekaartjes en dingen 🥰
vorig jaar
Wij zijn vorig jaar geweest voor ons zoontje van 1. We hebben toen meer dingen gekocht van little dutch en Nijntje omdat hier ook leuke aanbiedingen van zijn. Dit jaar gaan we weer en zullen we kijken voor kleine items.Zoals de baby brezza bottle washer. Bij ons zoontje twijfelde we over een verwarmd aankleedkussen na deze getest te hebben op de 9maanden beurs hebben we hem gekocht. Ik denk dat er altijd wel iets te vinden is 😊
vorig jaar
Reactie op dagmarr98
Vorig jaar hebben wij dit allemaal gratis gekregen

Wauw! Wat veel! En ook echt top, zoals Zwitsal en pampers. Ik ben heel benieuwd naar de beurs. Heb er zin in!