15 Reacties
4 dagen geleden
Hoi!
Het ligt eraan, als jij niet medisch bevalt dan moet je een flink deel zelf betalen als je alleen een basisverzekering hebt. + €5,10 eigen bijdrage per uur kraamzorg. Wij hebben uitgerekend wat goedkoper zal zijn, uit eigen zak of een ster omhoog doen.
Ik heb nu een ster omhoog gedaan, nu wordt alles vergoed
4 dagen geleden
Reactie op RRV2002
Hoi!
Het ligt eraan, als jij niet medisch bevalt dan moet je een flink dee ...
Oké! Ik zit op dit moment bij Interpolis en word er niet echt wijs uit of ik een aanvulling moet aanvinken. Ik heb ze even een berichtje gestuurd om het te vragen.
3 dagen geleden
Ik heb bij de eerste ook de zorgverzekering gewijzigd en ga nu weer kijken voor het beste aanbod. Ik wil sowieso in het ziekenhuis bevallen, ik was vorige keer medisch maar als je dit niet bent moet je een eigen bijdrage betalen en ook voor kraamzorg. Dan betaal ik liever ietsje extra. Denk ook aan fysiotherapie voor bekkentherapie, dit heeft een deel van de vrouwen ook nodig.
15 uur geleden
Ik ben bij Zilveren Kruis, vandaag gebeld met een zorgcoach en die keek met mij mee. Ik ben aanvullend 2 sterren en krijg mijn kraamzorg volledig vergoed, verloskundige volledig, gratis kraampakket en in het ziekenhuis bevallen wordt ook volledig vergoed. Oftewel: ik blijf bij Zilveren Kruis!
11 uur geleden
Reactie op Fleury28
Ik ben bij Zilveren Kruis, vandaag gebeld met een zorgcoach en die keek met ...
Goeie! Wat betaal je dan? Dank je
4 uur geleden
Ik heb de vorige keer gekeken waar ik geen eigen bijdrage hoefde te betalen voor Kraamzorg en de bevalling. Voor de bevalling maakte het uiteindelijk niet uit want ik was toch medisch, deze keer ook. Maar ik ga wel kijken naar fysio (vorige keer ook bekkenklachten gehad) en dus eigen bijdrage Kraamzorg!