10 Reacties

één dag geleden

Je rekent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie!

één dag geleden

Ik heb dat ook, dus heb het maar los gelaten haha, als ik volgens mezelf op precies 11 weken zit, heb ik de termijnecho waarbij ze echt definitief gaan kijken hoelang ik zwanger ben en wat de uitgerekende datum wordt. Tot die tijd geloof ik het wel.

één dag geleden

Reactie op Celienxoxo

Je rekent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie!
Dat snap ik inderdaad en begrijp ik het dan goed dat vanaf die datum week 1 is en die week daarop week 2 enzovoort

één dag geleden

Reactie op Kleine Bumbum

Ik heb dat ook, dus heb het maar los gelaten haha, als ik volgens mezelf op ...
Dat is denk ik een hele goede instelling! Ga ik denk ik ook maar doen😂

één dag geleden

Reactie op Jolove

Dat snap ik inderdaad en begrijp ik het dan goed dat vanaf die datum week 1 ...
Vanaf die datum een week later is week 1 etc.

één dag geleden

Dat is wel groot verschil. Ik gebruik altijd flo om vast te leggen. Die vind dat ik vandaag 6 weken ben en baby24 en zwangerschap + 5.6. Denk dat internationaal telling net die eerste dag anders rekenen Maar dit is wel allemaal vanaf de laatste menstruatie datum. Tot de termijn echo is dat de meest betrouwbare berekening ondanks dat je je ovulatie weet.

één dag geleden

Denk dat het verschil vooral komt omdat iedere app rekening houdt met een ander aantal dagen van een gemiddelde cyclus en de ovulatie

één dag geleden

Welke app gebruiken jullie ?

één dag geleden

De automatische berekening gaat uit van een cyclus van 28 dagen, je moet een tool gebruiken die ook je cyclusduur meerekent. En als je geen regelmatige cyclus hebt en niet weet wanneer je ovulatie was blijft het een schatting tot een zorgverlener meer duidelijkheid kan bieden!

één dag geleden

Ik heb chat gpt gevraagd aan de hand van m’n innestelingsbloeding die komt ook weer met iets heel anders 😂. Uiteindelijk maakt het toch niet uit want je uitgerekende datum klopt waarschijnlijk ook niet. Maar heel weinig bevallen ook echt op die dag