15 Reacties
8 dagen geleden
Hoi hoi,
Ik ben vandaag 9+3 en had vorige week donderdag en vrijdag bijna geen last meer, toen kwam het keihard terug in het weekend en vandaag is het weer een stuk minder. Denk dat het gewoon normaal is
8 dagen geleden
Oh zo herkenbaar, ik wil het ook zo graag “lekker” loslaten maar je kunt er ook zo “lekker” over piekeren. Zondag was ik zo verschrikkelijk moe en veel meer andere klachten, gisteren en vandaag was ik ineens een soort Duracell konijn en weinig klachten, een deel van me wil die vermoeidheid weer terug, als een soort (onterechte) bevestiging. Maar ik zal ook proberen om het los te laten…. 🫣
8 dagen geleden
Vreselijk.. ik ben 6 weken kotsmisselijk geweest met pijnlijke borsten en van de een op de andere dag is dat allebei helemaal weg. Ik lees dat het vaker voorkomt maar elke situatie is natuurlihk anders dus je weet nooit wat er bij jou zelf aan de hand is. Ik heb begin december pas weer een echo, kan echt niet wachten en hoop dat alles goed blijft gaan tot die tijd
7 dagen geleden
Ik had dit ook en dat maakte me super onzeker. Ik kon bij de verloskundige langs komen en ik zag een kerngezond kindje die goed gegroeid was! Ik zou bij twijfel altijd vragen of je langs mag komen, ze zijn er om je zorgen af te nemen. En anders… lekker genieten van de kwaaltjes die minder worden. Het is al zwaar genoeg!!
4 dagen geleden
Ik ben vandaag 9+4 en de klachten vallen nu inderdaad mee. Maar bij mij schommelt het sowieso best wel. De ene dag klachten, dan weer bijna niks. Ik heb op 8+3 een goede echo gehad, dus probeer er maar in te geloven dat het goed zit.🍀
3 dagen geleden
Reactie op Rox2828
Ik ben 8 weken en heb ook geen symptomen. Vergeleken met de vorige zwangers ...
wat fijn dat alles goed is 🥰
In tegenstelling tot mijn andere zwangerschappen 0 symptomen.. Zo zenuwachtig deze week hopelijk ook een goede echo 🙏🏽
2 dagen geleden
Ik maakte me hier ook zorgen over. Eigenlijk sinds week 9/10 verminderde klachten en de laatste paar dagen voelde ik me helemaal top. Google zei juist dat je dan je het slechtst zou voelen, maar daarnet termijnecho gehad met 11 weken en alles was dik in orde! Maak je dus echt nit te druk en probeer juist te genieten van dat je je beter voelt, ga ik nu wel doen iig 🥰
2 dagen geleden
Ik had precies hetzelfde! Stipt sinds de 9 weken is de misselijkheid weg. Alleen nog wel veel vermoeidheid en verstopping. Morgen 11 weken! Hopelijk blijft het weg
één dag geleden
Vandaag 9 weken en sinds zaterdag nemen de klachten af. Maandag nog een prima echo gehad, dus ben er nu eigenlijk vooral HEEL erg blij mee😂. Ben 6 weken mega beroerd geweest, zelfs een vroege echo gehad vanwege de heftige klachten en 24/7 kotsmisselijk. Ik heb het idee dag mijn piek een ruime week geleden was, op 7/8 weken🤷🏼♀️
7 uur geleden
Hoii, ik loop zelf in het zh. Mijn arts gaf aan dat veel vrouwen na 9 weken minder klachten gaan ervaren 😘