19 Reacties
vorige week
Hoi, mijj vrolijke brabbelaar wordt ook ineens zo vroeg wakker, dus lees even mee 😁
vorige week
Wij hadden dit ook, hij viel met geen mogelijkheid meer in slaap. Wij laten hem nu tot ongeveer 7 uur / half 8 nog een dutje van ongeveer 30 min doen in de box beneden (hij wordt dan uit zichzelf wakker), dan nog heel even bij ons beneden zitten, dan schone luier, pyjama en slaapzakje aan en dan gaat hij rond half 9 echt de nacht in. Sindsdien slaapt ie tot onze wekker gaat :-)
vorige week
Hier ook een tijdje gehad en toen werd het 6:00. Nog steeds vroeg maar wel stukken beter haha. En nu is het tussen 6 en 7 echt heel fijn. Ik denk dat het de slaapregressie was. Helaas geen tips voor je alleen denken en hopen dat het vanzelf weer beter wordt 😉. Ik ging om 5 uur dan ook maar naar beneden en dan was zijn eerste dutje al om half 7 😂
vorige week
Reactie op Nienepien1
Hier ook een tijdje gehad en toen werd het 6:00. Nog steeds vroeg maar wel ...
Wat is een tijdje? 😂
Hier is het nu bijna 3 weken aan de gang..
vorige week
Hier precies hetzelfde al 2/3 weken vanaf 4.30… is dan gewoon klaar wakker en heeft dan inderdaad haar eerste dutje ook weer rond 6/7. Weten ook niet wat we moeten doen, misschien dan toch maar ‘s avonds bedtijd verlaten? Slaapt nu vaak rond 7/half 8?
vorige week
Reactie op OnverschrokkenRegenwoud65040
Hier precies hetzelfde al 2/3 weken vanaf 4.30… is dan gewoon klaar wakker ...
Dat zou ik echt proberen, heeft bij ons super goed gewerkt
vorige week
Reactie op AvontuurlijkeMirage540218
Dat zou ik echt proberen, heeft bij ons super goed gewerkt
Bij ons werkt het niet, of ze nou om 8u of om half 7 naar bed gaat het blijft 5 uur.
Ik begrijp nu dat de melatonine om 5u op z’n laagste is dus als ze dan wakker worden hebben ze geen druk om verder te slapen. Het is een veel voorkomend probleem bij kindjes van deze leeftijd.
vorige week
Reactie op Lisanne_1992
Wat is een tijdje? 😂
Hier is het nu bijna 3 weken aan de gang..
Heeft het denk zo’n 3/4 weken geduurd. Dus of het einde is nabij voor jullie of nog even geduld 😅 Per kind verschilt het ook weer
6 dagen geleden
Hier ook even zo geweest. Ik geef bv. En hier hielp het om even kort er uit te gaan vooral niet te licht te maken en even beetje 30 minuten ongeveer ene rustige activiteit. En dan daarna bij mij in bed te nemen en samen nog even doorslapen. Nu hoef ik er niet meer uit en kan ik hem direct bij mij in bed pakken. En slapen we samen verder tot 9. Maar ik denk ook dat het vooral een stukje slaap regressie is en niet veel wat je er echt aan kan doen...
gisteren
Hoi mama’s hoe gaat het nu bij jullie?
Hier is het nog steeds 1x in de nacht huilen (deed ze voorheen nooit)
En de dagen beginnen tussen 5/6 maar we gaan alweer richting de 6 uur.
11 uur geleden
Reactie op Lisanne_1992
Hoi mama’s hoe gaat het nu bij jullie?
Hier is het nog steeds 1x in de nach ...
Helaas nog steeds rond 5:30. We hebben van alles geprobeerd, maar nog geen succes haha.
6 uur geleden
Hier elke nacht tussen 2 en 4 uur.. hij komt dan voor een voeding en wilt daarna spelen. Hij is dan zeker een uur tot ander half uur wakker. Soms ga ik er maar even uit en laat ik hem spelen in de box. Daarna slaapt hij altijd weer een lange ruk.