30 Reacties

6 dagen geleden

Radler 0.0 dronk ik zó veel in m’n vorige zwangerschap. Was echt vooral in de zomer bijna een verslaving 😂 & Liefmans 0.0! Met kerst had ik toen gedealcoholiseerde wijn. Dat smaakt niet gewoon naar bessensap maar echt naar wijn omdat de alcohol er uit gehaald is!

6 dagen geleden

Seedlip 0.0 gin 😀 voor de gin Tonic liefhebbers

6 dagen geleden

Ik heb hiervoor ook eens een tijd 0.0 gedaan, en vond de Viverty bubbel van de Albert Heijn de enige 0.0-wijn die niet naar abrikozenvlaai smaakte!

6 dagen geleden

Ik drink ginger ale, maar dan in een wijnglas. Zo hoor je er toch voor je gevoel een beetje bij!

6 dagen geleden

Bij de AH heb je een hele lekkere sparkling 0.0 rosé. Je hebt bijna niet door dat er geen alchohol in zit, echt een aanrader! 🥂

6 dagen geleden

Voor de bier liefhebberd is heineken 0.0 het lekkerste pils, Van de streek playground de lekkerste IPA. Kwa bubbels Acala en vinada.

5 dagen geleden

Alcoholvrije ‘wijn’ van Opia!

5 dagen geleden

De viverty bubbel van de appie, corona 0.0 vind ik erg goed (wel met een limoentje), liefmans 0.0, sangria maken van 0.0 rode wijn, er zijn ook heel veel alcoholvrije ‘sterke drank’ vervangers. Goedkoop bij de Lidl bijvoorbeeld. Zo kun je je frisdrank toch iets meer op drank laten lijken.

5 dagen geleden

Dit vind ik een lekker drankje om als “aperitiefje” in een mooi glas met wat ijs te drinken 😅🍹. Of een tonic aangekleed als een Gin Tonic, maar zonder de gin uiteraard!

5 dagen geleden

Reactie op Miamam

Dit vind ik een lekker drankje om als “aperitiefje” in een mooi glas met wa ...
Dit dus, foto vergeten.

5 dagen geleden

Ice tea green in een wijnglas

5 dagen geleden

Deze is heerlijk! https://www.gall.nl/sir-james-passionfruit-martini--25cl-445843.html

5 dagen geleden

En deze ook! De alcohol is hier achteraf uitgehaald, waardoor het qua smaak best goed in de buurt komt. https://www.gall.nl/lussory-sparkling-wit-75cl-100242.html

5 dagen geleden

Amstel witbier radler is echt mijn favo! Je schijnt ook hele goeie alcohol vrije gin te hebben.

5 dagen geleden

Tot zo ver ben ik niet verder dan raclet en liefmans gekomen Oud en nieuw ga ik wel voor jipen Janneke champagne 😂

5 dagen geleden

Reactie op daantjemaas

Voor de bier liefhebberd is heineken 0.0 het lekkerste pils, Van de streek ...
Playground is erg lekker maar niet helemaal zonder alcohol volgens mij!

5 dagen geleden

Reactie op Maartjesss

Playground is erg lekker maar niet helemaal zonder alcohol volgens mij!
Nee klopt is minder dan 0,5% Dat is natuurlijk helemaal aan jezelf of je dat wel of niet wilt drinken. In principe kan het geen kwaad.

4 dagen geleden

Desperados 0.0% of ginger beer

3 dagen geleden

Een lekker, droge witte wijn (gedealcoholiseert, 0,5%) is lautus van Gall & Gall! https://www.gall.nl/lautus-sparkling-wit-wit-75cl-404209.html

3 dagen geleden

Reactie op femmmie96

Een lekker, droge witte wijn (gedealcoholiseert, 0,5%) is lautus van Gall & ...
Persoonlijk zou ik dit niet drinken: 0,5% is niet geheel alcoholvrij 🤔