30 Reacties

3 dagen geleden

Reactie op fleur.1993

Persoonlijk zou ik dit niet drinken: 0,5% is niet geheel alcoholvrij 🤔
Het wordt inderdaad afgeraden. Ik hou het ook echt op 0.0

3 dagen geleden

Tijdens mijn vorige zwangerschap vond ik de sparkling rose van gort & gort goed te drinken! Deed me echt meer aan wijn denken dan aan een druivensapje 🤭 Leuk met de feestdagen ook als de rest van de familie met bubbels proost. Gort & Gort Sparkling rosé alcoholvrij #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/470895

3 dagen geleden

Faber bij gall&gall. Lekkere 0.0 wijn

één dag geleden

Vanwege een andere reden mocht ik een periode niet drinken. Was rond de feestdagen dus toen ben ik helemaal losgegaan met testen van 0.0 wijn 😂 Ook dingen online besteld maar de lekkerste is wat mij betreft de Villebois sauvignon blanc 0.0 van de jumbo! Komt het meest in de buurt van wijn qua geur en smaak! Ben zelf ook benieuwd naar BLÅ sparkling tea maar vind de flessen prijzig!

één dag geleden

Reactie op Aloysa

Tijdens mijn vorige zwangerschap vond ik de sparkling rose van gort & g ...
Is dit een mooie voor oud/nieuw? Ik moet zeggen dat ik op dit moment niet smacht om drank maar wil natuurlijk wel leuk mee proosten met oud/nieuw

één dag geleden

Reactie op GirlyGirlx

Is dit een mooie voor oud/nieuw? Ik moet zeggen dat ik op dit moment ni ...
Ik heb deze zelf gedronken met kerst en oud en nieuw tijdens mijn vorige zwangerschap, zitten wel bubbels in 🥂

12 uur geleden

Crodino vind ik heel lekker, en van de alcoholvrije wijn vind ik een bubbel altijd het lekkerst! Oh en ik drink graag kombucha. En sowieso alles in een mooi glas doen haha. Lijkt gelijk heel anders!!

11 uur geleden

Kombucha voelt ook inderdaad altijd als iets extra’s maar ook niet te veel. Door de fermitatie kan er een vorm van alcohol innzitten 🤭

9 uur geleden

Ik heb gister voor het eerst een alcoholvrij wijntje gedronken van Natureo. Ik denk dat ik voortaan een alcoholvrij cocktail voor mezelf maak, haha!

5 uur geleden

Faber. 12 geleden ontdekt op de beurs. En blijft nog steeds favoriet wel of niet zwanger