23 Reacties

één maand geleden

Wat vervelend. Ik heb ook een miskraam gehad. Nu nog geen bruine afscheiding. Hoeveel weken ben je?

één maand geleden

Reactie op Suus921

Wat vervelend. Ik heb ook een miskraam gehad. Nu nog geen bruine afscheidin ...
Ik ben nu als het goed is 4,4w

één maand geleden

Trouwens, de verloskundige zei de vorige keer dat het niet mis hoeft te gaan met bruine afscheiding. Ook las ik hier een bericht dat iemand ook veel last had van bruine afscheiding maar dat alles goed is gegaan. Hopelijk geeft je dit wat moed.

één maand geleden

Reactie op sofiaaa

Ik ben nu als het goed is 4,4w
Wanneer heb je de echo?

één maand geleden

Reactie op Suus921

Trouwens, de verloskundige zei de vorige keer dat het niet mis hoeft te gaa ...
Ja klopt ik probeer enigszins positief te blijven zolang het maar niet helderood wordt;)

één maand geleden

Reactie op Suus921

Wanneer heb je de echo?
Heb ik nog mee gewacht ivm teleurstelling dat ht weer misgaat

één maand geleden

Dat snap ik. Soms lastig he om positief te blijven.. snap ik, maar dan heb je wel een datum om je aan vast te houden misschien.

één maand geleden

Vaak duid bruine afscheiding op innesteling bloed… hier hoef je je niet perse zorgen om te maken alhoewel ik begrijp dat je er geen goed gevoel over heb!

één maand geleden

Reactie op Juultje05

Vaak duid bruine afscheiding op innesteling bloed… hier hoef je je niet per ...
nou laten we hopen dat het innesteling bloed is geweest het was echt super licht eenmalig bij het vegen pff wat een zenuwslopende weken zijn dit

één maand geleden

Hoi Sofia, ik herken jouw angst wel. Echter ben ik nu voor het eerst zwanger en dus niet bekend met mk in het verleden. Toch maakt het me onzeker. Ik ben nu zelf 4.1 zwanger en heb sinds een week bruine afscheiding, vanaf de (vermoedelijke) innesteling. Ik hoop dat het daar vandaan komt. De verloskundige gaf aan dat dit waarschijnlijk het geval is. Bruine afscheiding kan een van de symptomen in een beginnende zwangerschap zijn. Maar zeker weten in deze periode doe je het niet. Waren we maar een aantal weken verder! Hopelijk gaat het voor jou ook de goede kant op!🙏🏼

één maand geleden

Reactie op Joon9

Hoi Sofia, ik herken jouw angst wel. Echter ben ik nu voor het eerst zwange ...
Ik hoop het ook! Ik ben er ook veels te veel mee bezig en dat zorgt ervoor dat ik nog meer stress ervan krijg laten we hopen dat alles goed verloopt🙏

één maand geleden

Reactie op sofiaaa

Ik hoop het ook! Ik ben er ook veels te veel mee bezig en dat zorgt ervoor ...
Ja ik snap je gevoel helemaal en voor jou zal het door het verleden nog erger zijn! We gaan van het positieve uit🙏🏼

één maand geleden

Ik had bij m’n eerste kindje echt de eerste 10 weken regelmatig bruine afscheiding en soms zelfs wat helder bloed. Vk zei dat er adertjes geraakt worden in je baarmoeder en dat kan het veroorzaken. Hoeft dus zeker helemaal niet automatisch een slecht teken te zijn. Ik heb een prima zwangerschap en kind gehad. Nu weer zwanger en nog geen bloed, dus blijft anders!

één maand geleden

Wat spannend allemaal! Ik heb zelf ook een mk gehad en het stelt mij gerust dat ik weet hoe het voelt als het misgaat. Bruine en roze veegjes kunnen er zeker bij horen, sommige dames hebben het zelfs de hele zwangerschap. Maar bij twijfel altijd je vk bellen. Liever een keertje te veel dan te weinig. Veel succes en laten we hopen dat het goed gaat lopen 🙏🏻

één maand geleden

Ik snap je gevoel hier ook heel goed. Ik lijk ook gek te worden na 5 miskramen. Test en staar me suf terwijl dit natuurlijk niets veranderd. Heb vertrouwen in je lijf 🧡 zolang je geen krampen icm helderrood bloedverlies / stolsel hebt, is het nog geen slecht nieuws. Liefs!!

één maand geleden

Ik snap het ook heel goed.. deze weken duren echt zoooo lang!

één maand geleden

Mijn mantra is nu: het is goed tot het tegendeel bewezen is 🥰

één maand geleden

Reactie op VWJ

Mijn mantra is nu: het is goed tot het tegendeel bewezen is 🥰
indd goede mindset, ik probeer positief te blijven hoor maar de toilet bezoekjes zie ik zo tegenop elke keer

één maand geleden

Ik heb ook licht bruine afscheiding sinds vandaag... ben 4+1. Wat een onzekerheid.

één maand geleden

Reactie op sofiaaa

indd goede mindset, ik probeer positief te blijven hoor maar de toilet bezo ...
Ja die vind ik zelf ook spannend. Nooit gestopt sinds de mk van 2 maanden geleden. Ik heb gelezen dat bloedverlies er gewoon bij kan horen. Het klinkt misschien stom, maar doordat ik het al heb meegemaakt en weet hoe het voelt, ben ik wat rustiger. Laten we hopen dat het bij ons goed zal gaan 🙏🏻