4 Reacties

2 dagen geleden

Belangrijkste is om te leren loslaten. Zolang je niet rookt en drinkt kan je niet heel veel anders doen. Ik heb in juli helaas ook een mk gehad en dat is voor mij een grote les geweest om te leren loslaten. Je hebt helaas totaal geen invloed erop en je kan er simpelweg niets aan doen als je een mk krijgt. Hoe lastig het ook is, probeer positief te blijven. Ook kan het fijn zijn om er met je partner of vrienden over te praten, want ook dat hoort bij het verwerkingsproces. Ik hoop dat je mag genieten van een mooie zwangerschap 💜

2 dagen geleden

Hee! Ja echt super herkenbaar. Ik ben zwanger van de derde. Maar ik heb afgelopen jaar ook 4 miskramen gehad. Ik heb echt nog 0 vertrouwen. En ik probeert mezelf positiviteit in te spreken maar heel vaak lukt het ook niet. Het liefst zou ik een winterslaap doen tot voorbij tot de termijnecho 😅 Ik heb nu wel een quote op ons krijt bord geschreven: ‘als men vraagt waar ik in geloof, dan zeg ik; in dat het goed komt’. Dit probeer ik mezelf maar voor te houden!

één dag geleden

Hier nog 1 juli een missed abortion gehad. En ja dat is inderdaad een mind fuck. 8 weken vol met kwaaltjes en dat blijkt het niet levensvatbaar te zijn. Boven verwachting nu bij mijn 3e cyclus weer zwanger. Ik voel me gelukkig heel anders dan toen. Zelfs nu kwaaltjes meer worden. Maar of het goed gaat geen idee…. Ik wil het zielsgraag weten natuurlijk. Maar geduld hebben en de rust daarin vinden hoort er bij. Hebben we straks ook nodig als de kleine geboren is toch? 🙃 We kunnen dit en zullen er het beste van moeten maken ❤️❤️

één dag geleden

I feel you! Een lege vruchtzak in februari met een lange nasleep. Ik zeg de hele tijd: we kunnen niks doen, maar toch is het lastig om niks te kunnen doen…