7 Reacties

20 dagen geleden

Begrijpelijk! Heb ik zelf ook wel na een miskraam maar probeer er vooral aan te denken dat het een andere zwangerschap is en dat ik er vanuit mag gaan dat het allemaal goed gaat 🙏 (Zwangerschaps)meditaties vind ik ook heel fijn!

20 dagen geleden

Hi! Ik ben 4+3. Heb een miskraam gehad met 8 weken in juni en met 4 weken in augustus… het gevoel is dus heel herkenbaar en ik heb ook veel moeite met het loslaten. Ben dus benieuwd naar de tips 💕🙏🏼

20 dagen geleden

Heel herkenbaar!! Ik heb een missed abortion juli gehad. Vanmiddag afspraak gemaakt voor de vk en sinds dien weer een paniek gevoel….. ik probeer me maar voor te houden dat er helemaal geen rede is om aan te nemen dat het weer fout gaat…. Tot ik de afspraak in ging plannen was ik eigenlijk juist heel relaxed wel minder blij en wat voorzichtiger dan de vorige keer.

20 dagen geleden

Reactie op Luluzinha

Begrijpelijk! Heb ik zelf ook wel na een miskraam maar probeer er vooral aa ...
Wat voor meditaties zijn dat? Goede gedachtegang!

20 dagen geleden

Reactie op GirlyGirlx

Heel herkenbaar!! Ik heb een missed abortion juli gehad. Vanmiddag afspraak ...
Ik snap het! Klopt wel ja, er is geen reden om aan te nemen dat het weer misgaat!

20 dagen geleden

Reactie op danae91

Wat voor meditaties zijn dat? Goede gedachtegang!
Op Spotify en Youtube kun je mooie meditaties vinden als je bijvoorbeeld zoekt op ‘First Trimester Meditation’ of ‘Pregnancy Meditation’

20 dagen geleden

Reactie op danae91

Ik snap het! Klopt wel ja, er is geen reden om aan te nemen dat het weer mi ...
Laten we dat maar vast houden 🙏🏼🙏🏼 Angst en stress werkt alleen maar tegen.