14 Reacties

8 dagen geleden

Hey! Heel herkenbaar. Ik ben elke dag enorm in de stress en kan niet wachten tot dat het 7 november is en ik de eerste echo heb🙈. Het voelt zo onzeker nog allemaal nu...

8 dagen geleden

Och zo herkenbaar. Ben nu precies 7 weken en heb over iets meer dan een uur m’n eerste echo. Ben echt doodnerveus, vooral omdat ik al een mk heb gehad. Ging eerder vrij goed met de zenuwen omdat ik geen bloedverlies heb gehad, maar nu de echo zo dichtbij is trek ik het niet meer. Net ook een flinke huilbui gehad 😞 Mijn partner daarentegen is erg relaxed, ik zou zo graag willen dat ik me ook minder zorgen zou maken 🙈

8 dagen geleden

Reactie op VWJ

Och zo herkenbaar. Ben nu precies 7 weken en heb over iets meer dan een uur ...
Wat spannend! Heel veel plezier en succes straks! ❣️

8 dagen geleden

Reactie op Hallo19

Wat spannend! Heel veel plezier en succes straks! ❣️
Wat lief, dankjewel 🙏🏻

8 dagen geleden

Hoi, Voor kij helaas ook herkenbaar. Heb veel paniekaanvalkrn gehad tijdens de vorige zwangerschap. Voornamelijk tijdens het rijden. Sinds zondag voel ik me nogal labiel en kan ik om de kleinste dingen in tranen uitbarsten...

8 dagen geleden

Toen ik aan mijn huisarts via de mail liet weten dat ik zwanger ben heeft ze gereageerd (naast gefeliciteerd natuurlijk) dat ze ziet dat ik in het verleden last heb gehad van angstklachten en dat dit door de hormonen soms weer kan opspelen, dus het kan zeker! Ik heb er zelf nog geen last van maar ben ook pas 4w1d, hopelijk trekt het bij jou snel weer weg!

8 dagen geleden

Reactie op S16

Hoi, Voor kij helaas ook herkenbaar. Heb veel paniekaanvalkrn gehad tijde ...
Pfoe wat rot zeg. Maar ergens fijn dat we niet de enige zijn. Heb je hiervoor hulp gehad of iets dergelijks? Hopelijk valt het deze keer mee 🍀

8 dagen geleden

Herkenbaar. Je kunt je via de huisarts laten doorverwijzen naar de POP poli.

8 dagen geleden

Reactie op Jaime14

Toen ik aan mijn huisarts via de mail liet weten dat ik zwanger ben heeft z ...
Oh wat fijn van je huisarts. Klopt, dit gaf mijn huisarts ook aan, je reageert weer heftiger door de hormonen. Voor mij is het nu even lastig, omdat ik dacht alles verwerkt en opgelost te hebben. Hopelijk valt het bij jou ook allemaal mee, goed je ritme behouden en per dag leven 😘

8 dagen geleden

Reactie op Billie24

Herkenbaar. Je kunt je via de huisarts laten doorverwijzen naar de POP poli ...
Dankjewel voor de tip! Heb je ervaring met de POP, hielp het?

8 dagen geleden

Reactie op Bumptobaby

Oh wat fijn van je huisarts. Klopt, dit gaf mijn huisarts ook aan, je reage ...
Ja, ik vond het ook heel erg lief van haar! Poe snap ik ja, lastig dat hormonen dat dan toch weer zo kunnen oproepen. Dankjewel, ga ik doen ❤️

8 dagen geleden

Ik sinds m’n mk ook bij de POH. Dat helpt enorm met meer rust vinden 🙏🏻 al heb ik nog last van angst

8 dagen geleden

Reactie op Bumptobaby

Dankjewel voor de tip! Heb je ervaring met de POP, hielp het?
Ja heel goed geholpen vorige zwangerschap. Ik heb nu ook alweer een verwijzing aangevraagd.

8 dagen geleden

Reactie op Bumptobaby

Dankjewel voor de tip! Heb je ervaring met de POP, hielp het?
Ik had dit ook bij mijn vorige zwangerschap ; was echt heel fijn; Gesprekjes en kreeg hele veel echo’s 😝 en begrip wn geruststelling