19 Reacties

6 maanden geleden

Nog nooit van gehoord 🫣 En ken wel meerdere Lize’s. Gewoon een leuke naam!

6 maanden geleden

Ook nog nooit van gehoord. Vind het ook een hele leuke naam! Er kan altijd wel iets bedacht worden om mee te pesten, zou me daar niet té druk om maken in dit geval

6 maanden geleden

Ken ik niet, leuke naam

6 maanden geleden

Nog nooit eerder gehoord

6 maanden geleden

Ik ken het liedje, maar het is absoluut niet mijn eerste gedachte. Ik dacht meer: Wat leuk, dat hoor je niet vaak! ☺️

6 maanden geleden

Nee, totaal niet. Het ieerete waar ik aan dacht was Liesl van Sound of Music 😆 Ik vind Lize een erg leuke naam!

6 maanden geleden

Nee, nooit van gehoord! Leuke naam 🩷

6 maanden geleden

Hele mooie naam! Heb zelf die associatie niet.. 🫶🏼

6 maanden geleden

Nog nooit van gehoord!! Mooie naam!!

6 maanden geleden

Niemand kent nu het liedje en straks vast helemaal niet (als ze iets ouder is).

6 maanden geleden

Ken het liedje niet. Een vriendin van mijn zusje heet Lize, vind het een hele leuke naam!

6 maanden geleden

Mijn lieve oma heet Lize, prachtige naam. Ik zou ervoor gaan! Zo’n lied raakt in de vergetelheid.

6 maanden geleden

Nee hoor, gewoon leuke naam!

6 maanden geleden

Wat zegt je gevoel? Doen! Denk je er te lang over na dan volg je niet meer je gevoel. Dit is wat ik steeds meer heb geleerd. Mooie naam dus doen !

6 maanden geleden

Ik vind het een hele leuke naam. Ik ken het liedje wel maar ik dacht er zelf niet eens aan toen ik het onderwerp van dit topic las!

6 maanden geleden

Nooit gehoord, mijn dochter heet ook Lize is 7 jaar oud. Nog altijd blij met de naam ❤️❤️

6 maanden geleden

Super mooi naam, totaal geen gekke associaties mee. En bij elke naam kan je inderdaad wat geks bedenken

6 maanden geleden

Bedankt voor de reacties. Onze dochter is maandag geboren en ze heet dus Lize!

6 maanden geleden

Nooit van gehoord. Leuke simpele naam