22 Reacties

8 maanden geleden

Tips*

8 maanden geleden

Vedder&vedder heeft echt prachtige spullen!

8 maanden geleden

Je kan, als je van plan bent om borstvoeding te geven, een bedeltjes van je melk laten maken. Ik heb er een ketting en een armbandje van. En voor mijn 4de babytje laat ik een bedeltje maken van de eerste melk voor bij mijn armbandje. (Bij de eerste 2 bestond dit nog niet echt)

8 maanden geleden

https://goudsmederijherfst.nl ik krijg een gouden ring met geboortesteen en datum erin gegraveerd. Wil het denk ik bij deze smid laten maken.

8 maanden geleden

Ik heb geen echt goud gehad maar een bakfiets 😂😂

8 maanden geleden

Reactie op simonevandenberg

Vedder&vedder heeft echt prachtige spullen!
Ik heb een witgouden ketting van vedder&vedder met de letter F van mijn partner gekregen als baargoud. Nog steeds heel erg blij mee. Draag hem iedere dag

8 maanden geleden

Hier bij de eerste een gouden ketting gehad met een zoetwaterparel waarop de eerste letter van mijn dochter staat. 💙 ik weet alleen niet meer van welk merk het was. Roze doosje. Vedder en Vedder? Hij is in ieder geval na 4 jaar dagelijks dragen (gaat nooit af, ook niet op vakantie e.d.) nog in hele goede staat!

8 maanden geleden

Ik heb zelf een prachtige ring gekregen van mijn vriend. Ik mocht hem zelf ontwerpen bij de juwelier. Ik heb de geboortesteen van mijn dochter gekozen en in de ring, aan de binnenkant staat haar naam en geboortedatum. Nu ben ik zwanger van onze zoon en mag ik dit opnieuw laten doen! Ik ga voor een ring die aansluit bij de andere ring, dus die in een soort v loopt, maar die je ook nog heel goed kan dragen als ik de andere ring niet om heb (al draag ik die altijd..).

8 maanden geleden

In mijn trouwring hebben we destijds bewust ruimte gelaten voor extra diamanten. Toen we trouwden heb ik een grote diamant gekregen van mn man. Bij de geboorte van onze zoon 4 jr geleden is er een kleinere diamant ingezet. Als zijn zusje straks geboren is, wordt de laatste diamant er er in gezet. De ringen zijn ontworpen door een goudsmid en we wisten toen al dat we 2 kinderen zouden willen.

8 maanden geleden

Ik heb nu voor de 3e keer ‘baargoud’ uitgezocht bij mamaloves. Ik vind het echt prachtig! 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Billie24

In mijn trouwring hebben we destijds bewust ruimte gelaten voor extra diama ...
Wat een mooi idee! Dat wil ik ook wel :-)

8 maanden geleden

Ik heb bij mijn dochtertje een bar necklace van Just Franky gekregen met haar naam en geboortedatum en ik draag het initiaal van mijn vriend om een losse ketting waar straks ook de letter van de baby bijkomt. Die is van Minitials

8 maanden geleden

Reactie op Mommytobeez

Wat een mooi idee! Dat wil ik ook wel :-)
Ik ben totaal niet van de sieraden. Draag alleen een horloge en mijn trouwring. Kettingen en armbanden zijn aan mij niet besteed. Maar wilde wel iets waardoor ik mijn geliefden altijd bij mij draag. Mijn man heeft dit bedacht. Momenteel draag ik mn trouwring niet, dus hij stelde al voor om de ring vast weg te brengen om het diamantje voor ons dochtertje er in te laten zetten. Overigens hebben we in de trouwring van mijn man ook een verwijzing naar de kinderen. Bij hem is er een heel klein gaatje in de ring geboord op de plek waar bij mij het diamantje zit. Wij grappen altijd dat de kinderen een gat in zn hart en in zn hand hebben gebrand ;)

8 maanden geleden

Ik heb na mijn borstvoedingsperiode pas mijn baargoud uitgekozen, ik wilde namelijk graag een moedermelk sieraad laten maken. Het is een gouden ring geworden met mijn moedermelk en dan in de steen de letter van ons kindje. Heb de ring laten maken bij Mom and Mi. Echt heel erg blij mee! Ik heb ook een ketting met geboortesteen+letter alleen was dit gewoon een kerstcadeau, niet mijn baargoud. De ketting is van Vedder & Vedder en heel erg blij mee! Beide webshops zijn echt een aanrader!

8 maanden geleden

Reactie op OumivanA

Ik heb nu voor de 3e keer ‘baargoud’ uitgezocht bij mamaloves. Ik vind het ...
Heb ik ook gedaan bij de 1e! Super leuke sieraden. En wil er een echt gouden hangertje bij doen als de 2e er is ☺️

8 maanden geleden

Blijven de sieraden van Vedder&Vedder mooi? Als in douchen/slapen jullie ermee? En zelfde vraag eigenlijk ook voor sieraadjes waarin moedermelk verwerkt zit? Ik douche/slaap namelijk altijd met m’n sieraden haha ben te lui om alles af te doen steeds 😂

8 maanden geleden

Reactie op GM93

Blijven de sieraden van Vedder&Vedder mooi? Als in douchen/slapen julli ...
Moedermelksieraden kunnen daar niet zo goed tegen. Wordt in ieder geval afgeraden, net als dat je die ook niet in de badkamer moet bewaren

8 maanden geleden

Reactie op GM93

Ja ik vind van wel! Geen baargoud maar voor moederdag 2 jaar terug heb ik een ketting van vedder en vedder gekregen met hartje, eerste letter en geboortesteen van dochter. Nu met de komst van de tweede ga ik hem opsturen naar vedder en verder om te laten uitbreiden. Liefst laat ik nog ergens een hanger van mijn moedermelk maken om eraan te laten hangen maar moet nog uitzoeken of dat kan. Ik draag hem dag en nacht, douchen, bad, zonnebrand, olie alles gaat prima. Heb wel echt goud gekozen.

8 maanden geleden

Reactie op GM93

Yes! Ik heb mijn ketting altijd om en nog steeds mooi! Niet verkleurd o.i.d. en dus ook met douchen, slapen, zwemmen op vakantie e.d. 💗

8 maanden geleden

Reactie op GM93

Met mijn Vedder & Vedder ketting douche ik soms wel, soms niet. Is nog steeds erg mooi! Heb wel toen de 14K gekozen, dus ligt er misschien wel aan welke je kiest. Met mijn ring douche ik ook niet, die doe ik altijd af, ook met afwassen enzo. Heb hierbij ook gekozen voor 14K. Hoop dat ik met beide heeeeel erg lang kan doen!