12 Reacties

Dit is normaal in de winterperiode
Mijn dochter gaan bijna 6 maar ken ik niet anders dan met een snotneus

vorige week

Als het alleen 's nachts is misschien huisstofmijt?

vorige week

Katten allergie op die leeftijd is vrij zeldzaam! Mijn zoontje die nu alweer 2,5 is is zijn eerste jaar bijna alleen maar verkouden geweest en nu mijn dochtertje sinds de R in de maand, weer dusja vervelend maar normaal denk ik 🫠
Hier hetzelfde sinds ze naar de opvang gaat, nu 5 weken geleden en al 5 weken continu verkouden. Ze lijkt er ook geen last van te hebben

vorige week

Nou die van mij heeft nu de 2e maar overduidelijk van de opvang hoor

6 dagen geleden

Ulgh ja mijn zoontje ook! Zo zielig! Dit gaat echt af en aan al 2 maanden lang. Ben wel bij de huisarts geweest en hij zei inderdaad: baby + geen weerstand + griepseizoen + opvang = ellende en continu verkouden/ziek. Uitzitten en extra knuffelen dus maar 🥰🥹

3 dagen geleden

Mijn zoontje (net 6 maanden) heeft dit ook al maanden! Overdag niks aan de hand, ‘s nachts soms ineens zo mega verkouden met verstopte neus, hoesten en tegen neus wrijven. Consultatiebureau zei inderdaad: kinderopvang, heel normaal dat kindjes hele tijd verkouden zijn en ‘s nachts liggen ze dus daardoor erger. Maar ik blijf het toch gek vinden… 😅 Dacht eerst ook misschien gevoelig voor huisstofmijt (slaapt bij ons in bed) maar elke avond schone lakens mocht ook niet baten. Nu hebben we gister voor het eerst wat pindakaas geprobeerd en daar kreeg hij een (milde) allergische reactie op. Overdag krijgt hij kunstvoeding en ‘s nachts borstvoeding, en laat ik nou echt best wel wat pinda(kaas) eten! Misschien dat ‘ie toch daar dan steeds op reageert? En daardoor zo’n verstopte neus…? Wel een erg specifiek geval dit misschien, maar ik ga eens kijken of het ophoudt nu ik geen pinda meer ga eten.

19 uur geleden

Reactie op lisa22s

Mijn zoontje (net 6 maanden) heeft dit ook al maanden! Overdag niks aan de ...
Ben benieuwd of je al verschil merkt?

7 uur geleden

Reactie op mika2308

Ben benieuwd of je al verschil merkt?
Momenteel beginnen misschien wel de waterpokken (was op de opvang 2 weken geleden, nu érg verkouden en moe), dus denk dat het nog wel even duurt voordat ik dit kan testen 😂😭

5 uur geleden

Hier ook al 3 maanden, sinds hij naar de opvang gaat, we hebben zelfs weken aan de pufjes gezeten met hem vanwege benauwdheid, hij hoest veel, met veel slijm en constant snotjes... CB zegt dat het door de opvang komt.. je wordt erg dood moe van om je constant zo veel zorgen te maken, ondanks dit is het een hele vrolijker jongen die goed hard groeit!

3 uur geleden

Hier ook vanaf de start bij de opvang… is hij een paar dagen er vanaf dan weer 2 dagen opvang en gelijk weer strontverkouden. Ik hoop dat het in het voorjaar strak wat beter gaat 😂 ☀️