9 Reacties

2 dagen geleden

Ohja of wellicht andere adviezen? Zou andere melk proberen opeens helpen bv??

2 dagen geleden

Hier hetzelfde en veel huilen bijna niet slapen maar mijn kindje is al heel groot dik geboren dus dan maak ik me nog geen zorgen zou bij jullie wel even aan de bel trekken omdat gewicht al lage kant is..

2 dagen geleden

Wij hadden het zelfde sinds zondag, toen ging t nog wel maar maandag werd de helft laten staan. Ze had lichte verhoging maar drinken ho maar. Toen we einde van de dag maar op 350 ml zaten terwijl ze normaal rond de 900 drinkt hebben we de dokterswacht gebeld, luiers waren minder vol etc. De dokter dacht tandjes, elke dag heeft in t teken gestaan van vocht, niet eens drinken maar extra fruit aanbieden, van de overgebleven melk pap maken etc. Nu krijgen we met moeite 700 er in en deze ochtend ineens de fles net niet leeg. Ik zou aankijken en als je denkt rond 18:00 dat t qua vocht minimaal is gewoon bellen met de huisarts

gisteren

Thanks voor jullie reactie. Ja het fruit gaat er hier ook goed in, maar de melk... 馃槥 hij heeft vorige week paar dagen koorts gehad maar niet zichtbaar ziek ofzo

gisteren

Reactie op BMK01

Thanks voor jullie reactie. Ja het fruit gaat er hier ook goed in, maar de ...
Lijkt mijn kind wel, tandjes eventueel ? Extra fruit dan maar en vaker kleine beetjes melk
Hier precies hetzelfde! Tandjes + ziek/snotverkouden van RS. Normaal drinkt ze 900 ml per dag, nu rond de 600-660, al een paar dagen. Het is ook echt zielig want ze komt steeds maar tot een paar slokken en moet dan loskoppelen om adem te halen. Ze heeft dan snachts nog ook 90-120 ml nodig, maar die wil ik er echt weer van af hebben want daar waren we net van af :-) Wanneer is het te lang te weinig? Vind het maar moeilijk inschatten. Overal staat dat je de dokter moet bellen als ze minder dan de helft van normaal drinkt, maar 600 ml is driekwart van normaal. Hoe lang kan dat? Ze is verder ook vrolijk Ze heeft nog steeds 1 a 2 plasluiers en lijkt niet uitgedroogd ofzo. Snachts natuurlijk wel droge mond van het mond ademen. Ik vind het ook moeilijk!!
Als je baby gewoon goed plast en vrolijk oogt zou ik geen contact opnemen, dan gaan ze niets doen lijkt me, en ook niet nodig
Ik las van een andere gebruiker laatst (weet niet meer wie en waar): flessenrodeo! Nou, dat is het hier de afgelopen tijd en ik ben er he-le-maal klaar mee. Wat een dom gedrag denk ik dan 馃槄馃槄馃槄 ze wil dan wel drinken maar wurmt en gooit zichzelf in de r谩谩rste posities. Echt, ze zou zichzelf zo van de bank af kunnen gooien, of met haar hoofd tegen een kast aan. Mijn vriendin is er vanmiddag gewoon bij weggelopen omdat ze het niet kon aanzien 馃槄 het lijkt ook echt alsof ik haar mishandel ofzo met hoe zij reageert maar in feite hou ik haar alleen maar op schoot en bied ik de fles aan. Echt te bizar! Ze dronk hierdoor steeds maar 100 ml per fles en ik bood dan een uur lang telkens weer de fles aan. Wel met pauzes natuurlijk ertussen. Maar ben daar nu echt klaar mee. Net ook weer gestopt toen ze raar begon te doen, hopelijk trekt ze vanzelf weer bij. Als zij opeens minder wil drinken ga ik niet letterlijk met haar worstelen of kung fu vechten ofzo echt ik weet niet wat dit kind wil 馃く

Reactie op DoeltreffendeZeehond

Ik las van een andere gebruiker laatst (weet niet meer wie en waar): flesse ...
Ik ben er ook extra pissig om, omdat dit gedrag de hele reden was waarom ik maanden geleden gestopt was met live borstvoeding geven. Dat was ook een *letterlijk* gevecht, 10-12x per dag, en daar was ik ook helemaal klaar mee. Niks 'liefdevol bondingsmoment' dat borstvoeden. Is het hier nooit geweest helaas. Fles was toen de oplossing. Ik gebruik al een snelle speen, heb ook alweer allemaal andere spenen gebruikt, dus dat kan het niet zijn. Ik wissel het af met het haar zelf laten drinken, en de fles zelf geven. Dus schiet mij maar lek hoor. Wat een dom gedoe. Ik zou het echt eens moeten filmen. Hopelijk gewoon een fase die weer voorbij gaat denk ik dan maar 馃槄