7 Reacties

één maand geleden

Heel leuk! ik heb een lijst van een site gehaald die ik van de verloskundige heb ontvangen ! https://www.zwangerenportaal.nl/zwanger/babyuitzetlijst

één maand geleden

Ik had dit topic echt niet moeten zien🤣🤣🤣 nu ben ik aangestoken en heb gelijk koopdrang Vandaag pas 4 weken🤣

één maand geleden

Hihi hier een mama die zwanger is van een 2de kindje 1 goede tip niet te veel kopen de helft gebruik je niet. En ivm kleertjes groeien ze er echt heeeeel snel uit. Ook niet teveel op voorhand kopen. Want ik dacht maatje 68 is voor 6 maanden omdat het een november baby is dacht ik ok 68 is zomer. Viel mijn zoontje enorm groot uit en zat ik dus in maart met alleen maar zomer kleren 😂

21 dagen geleden

Reactie op steffitjeuh

Hihi hier een mama die zwanger is van een 2de kindje 1 goede tip niet te ve ...
Hier ook zwanger van een tweede. Qua kleren klopt het zeker. Ik had toen ook niet ingeslagen. Haalde toen per maat wanneer ze wat nodig had. Deze zal nu een zomerkindje worden dus zijn rompertjes voldoende en paar setjes als we de deur uit gaan.

21 dagen geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Ik had dit topic echt niet moeten zien🤣🤣🤣 nu ben ik aangestoken en heb g ...
Haha en heb je wat al gehaald? Of heb je je kunnen inhouden. :b Ik heb letterlijk bijna alles al gehaald (sommige dingen nog van mijn vorige zwangerschap dat ik kan hergebruiken.) Dat terwijl ik maar 5w + 5d zwanger ben. Er is nu ook veel sale gaande + ik ben gewoon op roze wolken na 15 rondes dus ik laat mezelf lekker gaan.😅 (Jup ook 2 miskramen gehad dus weet dat het mis kan gaan maar we hopen op een voldragen zwangerschap.🤍)

21 dagen geleden

Bij mijn vorige zwangerschap mei heb ik alleen wat kleding gekocht. Helaas een ma. Maar nu heb ik het alvast ☺️Voeding bh’s mijn grote cup wel erg prettig. Een rok en een chille broek. Ik had1 rompertje die ik had laten bedrukken. Die ligt ook bij de andere dingen van de zwangerschap en verder niets gekocht toen 🙈 Nu ook nog geen 4 weken en ook nog geen drang om iets te kopen maar vind “windowshopping” wel leuk 😂

21 dagen geleden

Reactie op the strawberry family

Haha en heb je wat al gehaald? Of heb je je kunnen inhouden. :b Ik heb let ...
Alleen doppler gekocht Moet mezelf tegenhouden tot de eerste echo, daarna ga ik los❤️