22 Reacties

3 weken geleden

Ik lees graag even mee 🤭

3 weken geleden

Mijn kraam zorg raade een jas met capuchon af voor in de zomer ( de zonnige dagen) .

3 weken geleden

Ik heb een engel jasje (van wol) en diverse vestjes!

Reactie op lisan1996

Ik heb een engel jasje (van wol) en diverse vestjes!
Leuk! Heb even snel gegoogled. Is wol niet te warm voor de zomer?

3 weken geleden

Reactie op WonderlijkeRegenwoud992322

Leuk! Heb even snel gegoogled. Is wol niet te warm voor de zomer?
Nee! Wij hebben ook een wollen pakje van Engel, het werkt namelijk warmte regulerend, koel in de zomer, warm in de winter!

Reactie op simonevandenberg

Nee! Wij hebben ook een wollen pakje van Engel, het werkt namelijk warmte r ...
Super! Heb je toevallig een link? Via Google zie ik zoveel aanbieders dat ik niet weet wat/welke de juiste is

3 weken geleden

https://www.donsaapje.nl/brands/engel/ Ik heb hem zelf hiervan, omdat dit zaakje bij mij in Breda zit, ja ze zijn heel duur, maar ze vallen groot (mijn eerste kindje heeft er echt 4 maanden plezier van gehad) en ik heb hem toen ook gekocht met het idee dat mijn tweede hem ook aan zou kunnen (wat dus ook is). Er staan er ook veel op vinted, mocht je enthousiast zijn maar ze te duur vinden nieuw!

3 weken geleden

Ik heb ook een wollen jasje van Cosilana. Die ze als het goed is 2/3 maatjes lang aan. Via Vinted gekocht!

3 weken geleden

Ik heb dit jasje, bewust zonder capuchon eraan gekozen.

3 weken geleden

Wij hebben een wollen vestje (gebreid). Dat trekt wat makkelijker aan bij zo'n kleintje.

3 weken geleden

We hebben nooit een jas gehad bij de 1e hoor (niet de eerste maanden in de zomer iig). Gewoon wat vestjes zonder capuchon. Laagjes is de key. We hadden zelf een soort van slaapzakje (de honeycomb van Joolz) die we in de maxi cosi en in de kinderwagen gebruikten. Dan zitten ze goed warm. En dan evt nog deken erover. Klaaaaaar 🙃

3 weken geleden

Ik vind dit ook zo lastig! Vestjes lijken me prima, maar wat koop je dan nu al. Ik heb een stretch spijkerjasje en een bomber vestje in maat 56. In maat 50 geen vestjes. Geen idee hoe groot hij wordt of hoe warm het is. Koop ik dan toch nu al wat of wacht ik tot na de geboorte? En zo ja wat koop ik dan nog?

3 weken geleden

Ik heb op vinted een wollen jasje gekocht. Dan had ik wel kwaliteit maar niet te veel geld voor die korte periode en twijfel. Was 10 euro kwijt voor gloed nieuw.

3 weken geleden

Ik heb een vestje, qua dikte vergelijkbaar met een fleecevest. M’n zoon was snel warm dus we hebben hem niet veel gebruikt (hij lag onder een wollen dekentje).

3 weken geleden

Ik heb gewoon van Noppies zo'n vestje/jasje in maat 56 dan past het vast wel. En voor de maat daarna een vestje van h&m, en in maat 68 ook een vestje van h&m want vond de groene die ze hebben gewoon heel mooi haha en van Feetje zo'n dikker vestje/jasje. Verder krijg je misschien ook van mensen nog dingen.

3 weken geleden

Ik heb voor de zekerheid 2 dekentjes en een teddypakje van hm ingepakt. Bij mijn 2e kindje (ook een juni kindje) moest ik om 7h al weg en toen was het best koud buiten.

3 weken geleden

Ik heb een reversibel jasje van Feetje gekocht

3 weken geleden

Reactie op Bruisend

Ik heb op vinted een wollen jasje gekocht. Dan had ik wel kwaliteit maar ni ...
Ik hier ook! Een wollen vestje van Cosilana en we hebben ook een wollen wiegdekentje voor in de maxi cosi en als wikkeldeken.😊 verder laagjes aantrekken..lange mouwen romper, lange mouwen shirt of boxpakje.

2 weken geleden

Hier ook een cosilana jasje, gister binnengekregen 🥰

2 weken geleden

Wij hebben voor ons eerste kindje geboren in november geen jas gekocht. Wij hadden in de maxicosi een voetenzak en die was heerlijk warm. Dus nu voor onze zomerbaby wederom geen jas gekocht